همشهری آنلاین: آخرین روز جدول اصلی رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ تنیس آقایان (جام بیمارستان اردیبهشت شیراز) با هدف معرفی تنیسورهای برتر با قهرمانی انوشا شاهقلی از تهران به پایان رسید.

انوشا شاهقلي

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در آخرین روز بازی‌ها و در بخش انفرادی انوشا شاهقلی و امیرحسین بادی برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر مسابقه دادند.

این مسابقه در سه ست برگزار شد که ست اول را انوشا شاهقلی و ست دوم را امیرحسین بادی به نفع خود به اتمام رساندند، اما در ست سوم این انوشا شاهقلی بود که با تجربه خود در دیداری بسیار نزدیک موفق شد با نتیجه ۶- ۴ بازی را به نفع خود به اتمام رسانده و قهرمان مسابقات a++ ایران، جام بیمارستان اردیبهشت شیراز شود.

همچنین مهرشاد قفقازی از اصفهان و اشکان دبیری از فارس به مقام سوم مشترک این مسابقات دست یافتند.

سرداوری این رقابت‌ها بر عهده مهدی ملک‌زاده داور نشان سفید بود و مدیریت مسابقات را بهراد ذوالنوریان برعهده داشت.

در بخش دو نفره نیز تیم‌های مهبد - بادی عنوان نخست را از آن خود کردند، زوج ادب جو - روغنی  نایب قهرمان شدند و تیم‌های صدری -  اولیایی و قائمی - کسائیان نیز عنوان سوم را به دست آوردند.

این رقابت‌ها در بخش انفرادی و دو نفره با حضور ۱۰۵ شرکت‌کننده از سراسر ایران به مدت یک هفته از ۱۱ لغایت ۲۱ تیر ماه به میزبانی هیات تنیس فارس در باشگاه تنیس فیوچرز برگزار شد و در پایان مبلغ ۳۲ میلیون تومان به عنوان جایزه نقدی به نفرات برتر اهدا شد.

کد خبر 448486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha