همشهری آلمان: نسخه سینمایی باز لورمن از زندگی الویس پریسلی پادشاه خود را پیدا کرد و آستین باتلر ۲۷ ساله یکی از دو بازیگر اصلی این پروژه کنار تام هنکس شد.

آستين باتلر و الويس پريسلي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسوشیتدپرس، استودیو دیزنی روز دوشنبه از قطعی شدن حضور بازیگر جوان آمریکایی در تازه‌ترین تجربه کارگردانی لورمن خبر داد؛ پروژه‌ای که قرار است داستان زندگی پادشاه موسیقی راک اند رول را به تصویر بکشد. انسل الگورت، هری استایلز و مایلز تلر هم گزینه‌های بازی در نقش الویس بودند که در نهایت قرعه به نام باتلر افتاد.

باتلر دانش‌آموخته دیزنی و نیکل‌اودئون است و سال گذشته نخستین بار در تازه‌ترین اجرای نمایشنامه «مرد یخین می‌آید» یوجین اونیل در برادوی همراه دنزل واشنگتن روی صحنه رفت. او خبر قطعی شدن حضورش را با نوشتن این عبارت از ترانه ماندگار «به ملاطفت دوستم بدار» پریسلی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت: «تو زندگی‌ام را کامل کردی و از این روست که دوستت دارم.» پریسلی این ترانه را در ۱۹۵۶ برای فیلم سینمایی «به ملاطفت دوستم بدار» اجرا کرده بود.

لورمن استرالیایی که عاشقانه‌های نامزد اسکار «مولن روژ!» و «گتسبی بزرگ» را در کارنامه دارد، درباره انتخاب باتلر برای ایفای نقش پریسلی گفت: «می‌دانستم اگر روند انتخاب بازیگر درست پیش نرود، نمی‌توانم فیلم را بسازم. ما دنبال گزینه‌ای بودیم که هم بتواند مسئولیت حرکت‌ها و کیفیت صدای یک ستاره بی‌همتا را بر عهده بگیرد هم آسیب‌پذیر بودن درونی هنرمند را نشان دهد. پس از سفری سرشار از آزمون و خطا، آشکارا دریافتم که ما بازیگر خود را پیدا کرده‌ایم.»

داستان زندگی الویس از زاویه نگاه کلنل تام پارکر (با بازی تام هنکس) روایت می‌شود که مدیر برنامه‌های پادشاه راک اند رول بود و رابطه پیچیده‌شان ۲۰ سال دوام داشت. فیلمنامه را لورمن با همکاری کریگ پیرس نوشته و قرار است فیلمبرداری از اوایل سال آینده در کویینزلند استرالیا آغاز شود.

باتلر از ستاره‌های محبوب این روزهاست که پیش‌تر در «مرده‌ها نمی‌میرند» جیم جارموش و «روزی روزگاری در هالیوود» کوئنتین تارانتینو مقابل دوربین رفته است. هر دو فیلم در جشنواره کن امسال حضور داشتند و او در دومی با لئوناردو دی‌کاپریو و برد پیت همبازی است.

کد خبر 448022

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha