همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: با وجود داشتن پیشنهاد از سایر کشورها، پرسپولیس را به خاطر چالش‌های بزرگش انتخاب کردم.

فوتبال

«گابریل کالدرون» روز یکشنبه در گفت‌وگویی به تشریح شرایط پرسپولیس پرداخت که شرح آن را در زیر می‌خوانید:

  • شرایط بازیکنان و اردو چگونه است؟

بازیکنان بسیار خوبی داریم که با قدرت تمرین می‌کنند و شرایط اردویی هم ایده‌آل است. روز اول بارندگی زیاد داشتیم، اما امکانات قابل قبول است و مشکلی برای انجام برنامه‌ها نداریم.

  • بازی‌های تدارکاتی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

امیدوارم این حریفان بتوانند ما را تحت فشار قرار دهند تا معایب کار خودمان را پیدا کنیم.

  • نحوه اجرای برنامه‌ها چگونه بوده است؟

طبق برنامه پیش رفته‌ایم و از بازیکنان راضی هستم. فقط منتظرم ببینم کار قرارداد با یک مهاجم هدف به کجا می‌رسد. این مساله اهمیت زیادی دارد و باشگاه پیگیر موضوع است.

  • چرا فوتبال ایران را برای ادامه فعالیت انتخاب کردید؟

فرصتی بود که باید از آن استفاده می‌کردم و البته یک چالش بزرگ همراه خود دارد و این، همان چیزی بود که می‌خواستم. بعد از کار با تیم القطر تعدادی از پیشنهادها را رد کردم، چون آنچه دنبالش بودم در کار با آن تیم‌ها وجود نداشت. پرسپولیس از نظر کاری و حرفه‌ای ارزش بیشتری داشت.

  • چقدر از فوتبال ایران شناخت دارید؟

ایران، مردم خوبی دارد و احساس نزدیک بودن را به من می‌دهند. لیگ ایران را هم می‌شناسم و با الهلال و الاتحاد برابر پرسپولیس بازی کردم. در جام جهانی ۲ دوره قبل هم دیدم که آرژانتین با دشواری زیادی از سد ایران گذشت.

  • ارزیابی شما از پرسپولیس، چگونه است؟

تیم را تا حد زیادی می‌شناسم. مساله‌ای که من را راضی‌تر از قبل کرده این است که روحیه تیمی و جمعی خوبی حاکم است.

  • برنامه‌های شما کوتاه مدت خواهد بود؟

برنامه‌های کوتاه مدت هم داریم، ولی به آینده باشگاه و تیم هم فکر می‌کنم. در تمام باشگاه‌هایی که بودم، با جوان‌ها کار کردم. در تیم من بهترین‌ها شانس بازی دارند، ولی همیشه این فرصت را هم به تعدادی جوان می‌دهم که خودشان را نشان بدهند.

  • چه قدر زمان لازم دارید که به خواسته خودتان در پرسپولیس برسید؟

حداقل سه ماه زمان لازم است. البته این حرف من به این معنی نیست که نتیجه گرفتن ما از آن زمان آغاز شود و این زمان برای آن است که پرسپولیس به یک سطح خوب برسد.

  • سطح توقعات از تیم را چگونه می‌بینید؟

دوام در نتیجه گرفتن هر سال سخت‌تر می‌شود و این یک امر طبیعی است. هر مقامی که می‌گیرید کار را برای ادامه سخت‌تر می‌کند، ولی همین چالش‌ها من را به اینجا کشیده است. آمده‌ام که پیروز باشم، البته نمی‌شود نتیجه را بیمه و گارانتی کرد ولی همه مسئولیت را به گردن می‌گیرم.

  • اسقبال گسترده تماشاگران از بازی‌های پرسپولیس چه مفهومی برای شما دارد؟

این هوادار با خودش مسئولیت می‌آورد و این وظیفه ماست که این حضور را به یک عامل مثبت تبدیل کنیم و برای این منظور باید خوب باشیم.

  • حضور بازیکنان بزرگ زیاد در تیم مشکل ساز نمی‌شود؟

مواجهه با این مساله قبول کرده‌ام و اگر مشکلی باشد باید آن را حل کنم. تیم در اولویت است و پرسپولیس یک تیم بزرگ و حرفه‌ای است و بازیکنان باید این مساله را بدانند. بازیکن تمرین می‌کند و بالاترین عملکرد را ارایه می‌دهد و در نهایت مربی تصمیم می‌گیرد که بهترین کار را برای تیم انجام دهد.

  • مهاجمی را به باشگاه معرفی کرده‌اید تا برای جذب وی اقدام کنند؟

باشگاه، در ابتدا فهرستی را در اختیارم گذاشت که اولویت‌ها را مشخص کردم. البته ترجیح من بازیکن ایرانی است، چون راحت‌تر با شرایط وفق پیدا می‌کند. گزینه داخلی گویا تا این لحظه تمایلی به بازی در ایران نداشته است. یک گزینه دیگر هم هست که سابقه بهترین گلزن بودن را داشته است و نفرات دیگری هم هستند.

کد خبر 447789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha