دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴
۰ نفر

استان کرمانشاه در المپیاد استعدادیابی گلف دختران کشور با معرفی ۳ ورزشکار جایگاه خوبی را کسب کرد.

هیات گلف کرمانشاه

به گزارش همشهری، رئیس هیات گلف استان در حاشیه مراسم تجلیل از مسئولان هیات‌های ورزشی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه بیش از ۲۰۰ ورزشکار در رشته گلف دارد که زیر نظر هیات و در رشته‌های مختلف آن (گلف، مینی‌گلف، بهکاپ و وودبال) فعالیت می‌کنند. «الهام اکبری» با اشاره به موفقیت کسب شده توسط ورزشکاران کرمانشاهی در اولین دوره جشنواره المپیاد استعدادیابی کشور اظهار کرد: در المپیاد استعدادیابی گلف دختران استان کرمانشاه با معرفی ۲ ورزشکار و در بخش پسران یک نفر، توانست جایگاه خوبی را کسب کند.  

رئیس هیات گلف استان کرمانشاه گفت: برگزاری این نوع المپیادهای ورزشی با هدف توسعه رویکرد عدالت‌محوری، جذب، کشف و پرورش استعدادهای ورزشی، بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های موجود استان‌ها و پشتوانه‌سازی و تقویت تیم‌های ملی برای حضوری قدرتمند در عرصه‌های مختلف بین‌المللی صورت می‌گیرد. وی تصریح کرد: سعی ما این است که به آموزش رشته ورزشی گلف از سنین پایه بپردازیم و علاقه‌مندانی که در دوره‌های آموزشی این رشته‌ شرکت می‌کنند، ابتدا از دانش و فنون حرفه‌ای این رشته برخوردار شده و بعد وارد بخش قهرمانی آن شوند. در همین زمینه برنامه‌های متنوعی را در هیات گلف پیش‌بینی کرده‌ایم تا شاهد توسعه چشمگیر ورزش گلف در استان باشیم.  

اکبری اظهار کرد: به منظور آشنایی هرچه بیشتر علاقه‌مندان به این رشته ورزشی شاد و مفرح یک دوره کارگاه آموزشی گلف در ۲۶ تا ۲۸ تیرماه برگزار می‌شود. وی ضمن اشاره به این‌که این دوره آموزشی در ۲ بخش دختران و پسران برگزار خواهد شد، افزود: طبق پیش‌بینی‌های هیات گلف استان این دوره برای آموزش ۸۰ نفر از علاقه‌مندان به رشته گلف در رده‌های سنی ۱۳-۱۸ سال برگزار می‌شود.

اکبری گفت: مدرسین این دوره آموزشی از مدرسین بین‌المللی اعزامی از سوی فدراسیون گلف کشور خواهند بود و به‌روزترین اطلاعات، آموزش‌ها و قوانین گلف را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهند. رئیس هیات گلف استان ضمن اشاره به این‌که همه نفرات شرکت‌کننده در این دوره گواهی‌نامه دریافت می‌کنند، یادآوری کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند با مراجعه به هیات گلف یا تماس با شماره ۸۲۱۴۵۰۰-۰۸۳ ثبت‌نام کنند.  

وی یادآور شد: از دیگر اهداف هیات گلف استان کرمانشاه توسعه رشته‌های ورزشی زیرمجموعه گلف شامل مینی‌گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت در مدارس است.  اکبری در ادامه افزود: بی‌شک علاقه‌مندی دانش‌آموزان به گلف مقدمات استقبال خانواده‌ها را نیز به دنبال خواهد داشت.  مراسم تجلیل از مسئولان هیات‌های ورزشی استان کرمانشاه، با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، شورای اسلامی شهر و اعضای هیات‌های ورزشی برگزار شد.

کد خبر 447734

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha