سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
۰ نفر

مرتضی خدایی -  تبریز - خبرنگار: تبریزی‌ها طی سال‌های گذشته همواره با دغدغه آسفالت‌های بی‌کیفیت در معابر شهر روبه‌رو بوده‌اند اما مدتی است که تولید این محصول در خود استان صورت می‌گیرد و کارخانه‌های تولید آسفالت در تبریز تولیداتشان را با کیفیت بهتری روانه بازار می‌کنند.

بابک شریفی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به فعالیت کارخانه‌های تولید آسفالت برای شهرداری تبریز می‌گوید: پیش از این، آسفالت‌ها از کارخانه‌های متعددی تامین می‌شد که کیفیت متفاوتی داشتند و در زمان آسفالت‌ریزی مرغوبیت آنها یکسان نبود. پس از انتقاداتی که به کیفیت آسفالت تولیدی در کارخانه‌های پیمانکاری وارد شد شورای شهر و شهرداری تصمیم گرفت خود در این زمینه پیش‌قدم شود و در حال حاضر، ۳ کارخانه تولید آسفالت وابسته به شهرداری تبریز در این شهر فعالیت می‌کند.

«بابک شریفی» با بیان این‌که روزانه ۱۵۰۰ تن مواد اولیه برای تولید آسفالت استخراج و به کارخانه‌ها منتقل می‌شود بیان می‌کند: از ابتدای سال جاری، حدود ۴۰ هزار تن آسفالت باکیفیت در این کارخانه‌ها تولید شده و در طرح نهضت آسفالت معابر تبریز مورد استفاده قرار گرفته است.  وی ادامه می‌دهد: آسفالت تولیدی در این کارخانه‌ها در آزمایشگاه کنترل کیفی سازمان عمران که به صورت سه‌شیفت فعالیت می‌کند، مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که کیفیت لازم را نداشته باشد، اجازه استفاده نخواهند داشت. این محصولات به کارخانه بازگردانده می‌شود تا اصلاح لازم روی آن صورت بگیرد. شریفی با اشاره به انتقاد شهروندان از عملیات‌های آسفالت‌ریزی روزانه و ایجاد ترافیک در شهر عنوان می‌کند: عمده عملیات‌های آسفالت‌ریزی به صورت شبانه انجام می‌شود که ترددی در شهر وجود ندارد و ترافیک هم ایجاد نمی‌شود. ضمن این‌که آسفالت‌ریزی هم با دقت بیشتری صورت می‌گیرد.

کد خبر 446933

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha