مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۶
۰ نفر

معاون مالی و اداری شهرداری تهران علاوه بر اینکه در مرکز نظارت همگانی شهرداری (1888) حضور یافت و به پیام‌های شهروندان پاسخ گفت، خبرهایی هم در مورد حوزه تحت مدیریتش داد.

به گفته او، در ادامه بحث شفاف‌سازی در حوزه مالی شهرداری تهران و بر اساس تأکید شهردار، از سال آینده همزمان با نصب روزشمار برای طرح‌های بزرگ سطح شهر، قیمت‌شمار نیز نصب خواهد شد.

به گزارش سما حسین محمد پورزرندی، با اعلام این خبر اضافه کرد: همان طور که روز شمار افتتاح طرح‌های بزرگ در کنار آنها نصب می‌شود، قیمت شمار طرح‌ها نیز که نشانگر پیش‌بینی هزینه‌ها و هزینه‌های صرف شده است نصب خواهد شد.

وی در ادامه از تصویب کلیات و تبصره‌های بودجه سال آینده شهرداری تهران در شورای اسلامی خبر داد و گفت: در هفته گذشته کلیات بودجه، درآمد، هزینه‌ها و بودجه عمرانی و جاری شهرداری به تصویب شورا رسید و دیروز هم در2 نوبت صبح و بعدازظهر بررسی تبصره‌های بودجه به پایان رسید و بر اساس آن 37 تبصره بودجه تصویب شد.

پورزرندی اختصاص یک درصد از کل بودجه شهرداری تهران برای کار نماسازی آثار و نمادهای فرهنگی سطح شهر را مهم‌ترین تبصره بودجه شهرداری تهران دانست و گفت: البته تمامی تبصره‌های بودجه که به تصویب شورای شهر تهران رسیده مهم و با اهمیت است.

به گفته معاون مالی و اداری شهردار تهران تصویب بودجه شهرداری تا قبل از آغاز اسفند توسط شورا به این مجموعه فرصت داده تا مناقصات خود را در اسفند ماه برگزار  و از ابتدای سال 87 فعالیت‌های کاری خود را شروع کند.

کد خبر 44683

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز