گروه شهری: برای اولین بار، فیش‌های عوارض نوسازی به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی در 4‌قسط در اردیبهشت ماه سال‌جاری توزیع شد.

حسین محمد پورزرندی، معاون مالی و اداری شهرداری تهران در توضیح تحولات جدید در مورد عوارض شهری، این خبر را اعلام کرد.

او با اعلام این مطلب گفت که در همین حال بدهی‌های معوقه شهروندان نیز در فیش‌های جداگانه، اما به‌طور همزمان به در منازل ارسال شد.

او درباره فیش‌های خدمات پسماند و عوارض کسب و پیشه شهر تهران هم گفت: این فیش‌ها عموما و در سه ماهه چهارم سال، به همراه فیش‌های عوارض نوسازی توزیع می‌شد، اما با توجه به نگاه عدالت محور شورای شهر تهران درباره بهای خدمات پسماند در شورا، فرمولی به تصویب رسید، تا واحدهای مسکونی، تجاری و اداری به واحدهای تولیدکننده کم زباله و پرزباله تقسیم شوند.

پورزرندی توضیح داد: با توجه به سیر مراحل اداری و تصویب آن در آبان ماه سال‌جاری از سوی شورای شهر تهران، شهرداری تهران نتوانست به‌طور همزمان فیش‌های بهای خدمات پسماند و عوارض نوسازی را با هم صادر کند، بنابراین فیش‌های مذکور به‌طور جداگانه صادر شده‌است که فیش خدمات بهای پسماند و عوارض کسب و پیشه در بهمن ماه سال‌جاری صادر شده و تا پایان سال فرصت پرداخت آن وجود دارد.

معاون مالی و اداری شهردار تهران خاطر نشان کرد:  این فیش‌ها از سال آینده با هم صادر می‌شود و در اختیار شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد. گفتنی است، فیش‌های خدمات منازل مسکونی و اماکن کسبی به استناد مصوبه شورای شهر تهران صادر شده و در حقیقت جایگزین بهای خدمات دریافتی سال‌های قبل است.

کد خبر 44041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز