اهالی قلب پایتخت از میزان فشار و کیفیت آب شرب گلایه دارند و چندین بار این موضوع را در قالب مشکلات به خبرنگاران همشهری محله منعکس کرده‌اند.

آب آشامیدنی

آخرین بار «جمشید رحمانی‌پناه» یکی از معتمدان و ساکنان قدیمی منطقه ۶ در تماس تلفنی با همشهری محله می‌گوید: «مدتی است که فشار آب در محله‌ها کم شده و اهالی از این بابت گلایه‌مند هستند. همچنین کیفیت آب خوب نیست و گاهی اوقات طعم و مزه خاصی می‌دهد. » او با مطرح کردن این موارد خواستار پیگیری می‌شود. خبرنگار همشهری محله در نشست مطبوعاتی مسئولان شرکت آب و فاضلاب منطقه ۲، که منطقه ۶ شهرداری را تحت پوشش دارد، موارد را مطرح می‌کند.
«شهریار دبیری» رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۲ با تکذیب مشکلات مطرح شده توسط اهالی می‌گوید: «هیچ آبی از چاه به داخل لوله‌های آب شهری تزریق نمی‌شود و همه تصفیه‌خانه‌ها دارای بخش کنترل کیفیت هستند و آب‌ها با وسواس آزمایش، سپس در لوله‌ها تزریق می‌شود. بنابراین کیفیت آب شرب تهران بالاتر از استانداردهای جهانی است و به جرئت می‌توان گفت کیفیت آب شرب مصرفی ما بهتر از شهر «لندن» و حتی آب معدنی‌های عرضه شده در فروشگاه‌هاست. »

او درباره طعم و بوی آب شرب می‌گوید: «هرگز چنین چیزی صحت ندارد و شاید شهروندان به سبب مزه دهانشان است که طعم و بوی ناخوشایندی حس می‌کنند و گمان می‌کنند آب بی‌کیفیت است و بو می‌دهد. » به گفته دبیری، راه‌اندازی سامانه دولت الکترونیک و ارائه ۳۱ خدمت غیرحضوری از طریق این سامانه، هوشمندسازی شبکه توزیع و کاهش هدررفت آب، از افتخارات این شرکت در راستای حفظ و حراست از منابع آب و خدمتگزاری به مشترکان تحت پوشش است.

کد خبر 446668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha