همشهری‌آنلاین: مدیر سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران با اعلام تاریخ برگزاری دومین نمایشگاه دوچرخه‌ شهری و حمل و نقل پاک از یازده تیر، جزییات این نمایشگاه را تشریح کرد.

نمايشگاه دوچرخه شهري

یعقوب آزاده‌دل در گفت‌وگو با شهرنوشت در خصوص دومین نمایشگاه دوچرخه‌ شهری و حمل و نقل پاک گفت: دومین دوره این نمایشگاه به همت شهرداری تهران از تاریخ ۱۱ الی ۱۳ تیر در محل سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

او با اعلام این خبر که هم‌زمان با نمایشگاه دوچرخه‌ شهری و حمل و نقل پاک، چهارمین کنفرانس مدیریت شهری نیز با محوریت حمل و نقل پاک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: تمرکز این کنفرانس بر توسعه دوچرخه‌سواری است و پنل‌های تخصصی و کارگاه‌هایی که برگزار می‌شوند نیز با محوریت این موضوع خواهند بود.

آزاده‌دل اضافه کرد: از رویدادهای قابل توجه این نمایشگاه می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی، برپایی غرفه کودک و خانواده، حضور گروه‌های مردم‌نهاد، تولیدکنندگان و واردکنندگان دوچرخه اشاره کرد. این دوره از نمایشگاه با حضور مسئولین مرتبط، متخصصان، کارشناسان، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به گسترش دوچرخه‌سواری برگزار خواهد شد تا به هم‌فکری، هم‌افزایی و ارائه راهکارهای مؤثر بینجامد. 

مدیر سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران با اشاره به این‌که شهروندان از ساعت ۱۰ الی ۲۰ می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند، گفت: در این نمایشگاه برخی از شرکت‌ها محصولات خود را به فروش می‌رسانند و قرار است این محصولات با ۱۵ تا ۲۵ درصد تخفیف به خریداران ارائه شوند.

کد خبر 446054

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha