دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
۰ نفر

پرسپولیس که در چند سال گذشته بیشتر از هر چیز دیگری نان ثباتش را خورده بود، حالا در گرداب بلاتکلیفی گرفتار شده است؛ وضع عجیبی که در آن سرنوشت هر چیزی، در گرو تعیین تکلیف یک مساله دیگر است.

عليپور

مجهول بزرگ سرخ‌ها در حال حاضر تعیین سرمربی است که طبعا بسیاری از مسایل همچون تکلیف لیست‌های ورودی و خروجی و انتخاب دستیاران در گروی آن است. این اما تنها حلقه مفقوده تیم نیست. الان کسی نمی‌داند علیرضا بیرانوند ماندنی است یا رفتنی؛ اگر برود، قطعا باشگاه باید دنبال یک گلر اول خوب باشد که پیدا کردنش اصلا کار راحتی نیست. توجه داشته باشید که در حال حاضر تقریبا همه دروازه‌بان‌های خوب داخلی، تیم فصل بعدشان را پیدا کرده‌اند.

از سوی دیگر علی علیپور هم در این تیم کاملا سردرگم است. سرنوشت او بیشتر از هر چیز دیگری به این بستگی دارد که مذاکره پرسپولیس با طارمی چطور پیش برود. اگر طارمی برگردد، احتمال جدایی علیپور زیاد است، اما اگر مهاجم بوشهری با پرسپولیس توافق نکند، محال است مدیران باشگاه مجوز خروج علیپور را صادر کنند. بشار رسن هم گرفتار همین وضعیت است. او که قرارداد رسمی با سرخپوشان ندارد، منتظر است تکلیفش را تعیین کنند؛

اتفاقی که در درجه اول با تعیین سرمربی رخ خواهد داد. بشار به شدت از بلاتکلیفی‌اش در پرسپولیس شاکی است و شاید همین وضعیت، کار را به جایی برساند که او به یکی از مشتریان دست به نقد داخلی‌اش پاسخ مثبت بدهد. به این لیست اضافه کنید مجهول بودن سرنوشت محمد نادری را؛ بازیکنی که باید از باشگاه بلژیکی رضایتنامه قطعی بگیرد. او اگر بتواند این کار را انجام بدهد، احتمالا باشگاه قید جذب مدافع میانی را خواهد زد، اما اگر نادری برود، پرسپولیس حتما دفاع وسط لازم خواهد داشت.

کد خبر 445350

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha