جلسه شورای فرهنگی، اجتماعی ورزشی منطقه ۱۰با حضور نمایندگانی از نهادهای فرهنگی منطقه، همشهری محله، اداره‌های تابع معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شهردار منطقه ۱۰، با هدف برنامه‌ریزی بهینه و غنابخشی به اوقات فراغت تابستانی شهروندان تشکیل و برهمپوشانی و تعامل نهادهای فرهنگی تأکید شد.

نشست شورای فرهنگی منطقه 10

همشهری آنلاین_ سروش جنابی :«سعید شرف‌دوست» سرپرست معاونت اجتماعی منطقه، بر ضرورت نظرسنجی از مخاطبان پیش از تصویب برنامه‌های اداره‌های مختلف تأکید کرد و از مسئولان ذیربط خواست که این مهم را در دستور کار خود بگذارند و از مسئولان نهادهای فرهنگی درخواست کرد برای غنای برخی مناسبت‌های مهم پیش رو از جمله «روز دختر» همراه با شهرداری «اتاق فکر» تشکیل دهند.
همچنین در ادامه «سروش جنابی‌» دبیر تحریریه پهنه مرکزی همشهری محله، ضرورت پرهیز از موازی‌کاری و تکرار برنامه‌های اجرا شده از سوی نهادهای مختلف را خاطرنشان و ابراز امیدواری کرد که خروجی این جلسه به هم‌افزایی و ارتقای فرهنگی بینجامد. شهردار منطقه با تأکید بر سخنان نماینده همشهری محله، از متولیان امور فرهنگی منطقه خواست در کنار هم گام بردارند و از موازی‌کاری و عملکرد جزیره‌ای اجتناب کنند. «حسین بحیرایی» با انتقاد از غیبت رئیس آموزش و پرورش منطقه در جلسه به‌عنوان نهادی که مخاطبان گسترده‌ای دارد، بر جدی گرفتن برنامه‌ریزی فرهنگی از سوی متولیان امر به گونه‌ای که به نتیجه‌ای مثمر و ملموس منجر شود، تأکید کرد و گفت: «درصورت تعامل مؤثر و گسترده است که می‌توان نیازمندی‌های فرهنگی اهالی را پاسخ گفت و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی دردناکی مانند اعتیاد گام برداشت. »

کد خبر 444934

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha