شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: نشریات همشهری‌ محله اولین نشریات جدی شهری با رویکرد منطقه‌ای و محلی هستند که با گستره انتشار در ۲۲ منطقه شهر تهران به صورت هفته‌ای منتشر می‌شوند

همشهری محله

نزدیک به 7 سال از عمر این نشریات محلی می‌گذرد و به دلیل وجود نداشتن رقیبی جدی در سطح محلات شهر تهران، این نشریه پل ارتباطی مهمی میان مخاطبان و روزنامه همشهری شده و تاثیری چشمگیر در شمار مخاطبان این رسانه دارد.

هر یک از نشریات همشهری محله در هفته یک نوبت و بر اساس برنامه زمانی تعریف شده در گستره جغرافیایی کلانشهر تهران به چاپ می‌رسند.

تنها به دلیلی اهمیت ویژه‌ای که روزنامه برای منطقه تاریخی «ری» قائل است، ویژه‌نامه همشهری‌ری روزانه در 8 صفحه منتشر می‌شود.

نشریات (مناطق 22گانه تهران) همشهری‌محله با توجه به 3 عنصر شهر، مدیریت شهری و شهروندان، سعی در تشویق بیشتر مردم به نقش‌آفرینی در طرح و حل مسایل شهری و اعمال نظارت و پیگیری بر فعالیت‌های مدیریت شهری هستند.

استفاده از چهره‌های مرجع در راستای احیای هویت محلی، تاریخچه و ظرفیت‌های محلی و تاکید بر الگوسازی فرهنگ شهرنشینی، توجه ویژه به کانون‌های مذهبی و ارزشی همچون مساجد، هیئات، کانون‌های قرآنی، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و کم کردن فاصله میان وقایع مهم منطقه‌ای با زمان انتشار همشهری‌محله از دیگر رویکردهای همشهری‌محله محسوب می‌شود.

mahaleh.hamshahrilinks.org

کد خبر 142968
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز