یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ماهنامه همشهری پایداری به فرهنگ دفاع مقدس می‌پردازد و قصد دارد در هر شماره این نشانه‌ها را گرامی بدارد و درباره ارزش‌های پنهان و پیدای این دوره تاریخی با مخاطبانش گفت وگو کند.

همشهری پایداری

اگرچه بيش از بيست سال از پايان جنگ تحميلي گذشته، اما آثار و نشانه‌هاي اين واقعه بزرگ هنوز هم در بخشهاي مختلف اجتماعي و فرهنگي جامعه ما نمايان است.

ماهنامه همشهري پايداري که به فرهنگ دفاع مقدس مي پردازد قصد دارد در هر شماره اين نشانه ها را گرامي بدارد و درباره ارزش هاي پنهان و پيداي اين دوره تاريخي با مخاطبانش گفت وگو کند.

اين ماهنامه که از طريق گفت وگو با فرماندهان، مسئولان و رزمندگان سالهاي دفاع مقدس به بازخواني عمليات هاي مهم و فرهنگ جبهه مي پردازد، سعي دارد تا روايتي مستند و به دور از اغراق و بزرگنمايي را به خواننده خود ارايه کند و در عين حال خاطرات شيرين آن روزها را براي علاقه مندان يادآوري کند.

محورهاي محتوايي اين نشريه به اين شرح است: گسترش فرهنگ و ارزشهاي دفاع مقدس، پيگيري مطالبات جدي مقام معظم رهبري در حوزة ارزشهاي فرهنگي دفاع مقدس، انعکاس مشکلات ايثارگران، نگاهي تحليلي و انتقادي به کارکردهاي نهادهاي متولي ترويج فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس، آشنايي شهروندان با زندگي و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس تهران، جلوگيري از انجام تحريفات و مستند و مكتوب شدن وقايع دفاع مقدس، ترويج فرهنگ احترام به يادگاران دفاع مقدس (جانبازان، آزادگان، خانواده شهداء و...)

paydari.hmg.ir

کد خبر 317920

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha