همشهری آنلاین: مالک باشگاه پدیده با بیان اینکه یحیی گل‌محمدی با این باشگاه دو سال قرار داد دارد گفت با انتقال وی به پرسپولیس موافقت نخواهد کرد.

حميداوي پديده

به گزارش ایلنا، مجری برنامه تلویزیونی ورزش و مردم امروز، جمعه ۳۱ خرداد، اعلام کرد یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شده است و فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو با این انتقال موافقت کرده است.

حمیداوی در گفت و گو با برنامه اخبار ورزشی ساعت ۱۳ شبکه سوم سیما ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت: کاملا این خبر را تکذیب می‌کنم. من همین الان به ایران رسیدم و این فیلم را برای من فرستادند. هیچ توافقی نبوده و هیچ توافقی نخواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره غیر مستقیم با گل محمدی بوده و او در جریان نیست، گفت: بعید میدانم چون غیرحرفه ای است. به آقای گل محمدی ایمان کامل دارم و تا دو سال دیگر با ما قرارداد دارند و این کار را نمی‌کنند. فردا آغاز تمرینات ماست و ما تمام برنامه‌های تیم را روی افکار ایشان بسته‌ایم.

حمیداوی در این باره که چطور چنین شایعه‌ای شکل گرفته است گفت: واقعا نمیدانم این حرف‌ها از کجا در می‌آید. ایشان مربی ماست و می‌گویند جانشین ایشان را انتخاب کرده‌ایم. نمی‌دانم چطور این صحبت‌ها مطرح شده است.

او با بیان اینکه برای مذاکره با برخی از بازیکنان خارجی ایران را ترک کرده بود ادامه داد: ما شش بازیکن را از نزدیک دیدیم و دو بازیکن را آقای گل محمدی انتخاب کرده اند. کل تیم ما روی افکار آقای گل محمدی بسته ایم و ان شاء الله باز هم تمدید می‌کنیم تا در کنار ما بمانند. ما با دو نفر عملا مذاکره کردیم ان شاء الله این هفته جمع بندی می‌کنیم.

کد خبر 444812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha