مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پیشرفت عملیات بهسازی رینگ اصلی بوستان پردیسان به مرز ۷۰ درصد رسید.

بهسازي رينگ اصلي پرديسان

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تاکنون حدود ۳۲ هزار مترمربع از سطح رینگ اصلی پارک پردیسان با پخش حدود ۴۱۰۰ تن آسفالت مورد اجرای عملیات تراش و روکش قرار گرفته است. اتمام عملیات عمرانی در رینگ ۷ کیلومتری بوستان پردیسان، نیازمند تخصیص حدود ۱۵۰۰ تن آسفالت دیگر است و پیش‌بینی می‌شود این عملیات تا پایان خردادماه سال جاری تکمیل شود.

مهندس صبوری، تراش و روکش بخشی از خیابان پژوهشکده محیط زیست به عنوان یکی از معابر پر رفت و آمد بوستان پردیسان را از دیگر اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر ذکر و اضافه کرد: بیش از ۱۳۰۰ مترمربع از سطح این معبر با استفاده از ۱۸۰ تن آسفالت مورد بهسازی قرار گرفته است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اقدامات عمرانی مدیریت شهری در بوستان پردیسان، پس از اتمام عملیات بهسازی رینگ اصلی ادامه خواهد یافت و از این رو اجرای فعالیت هایی همچون ترمیم و اجرای روکش آسفالت در پارکینگ ها، ترمیم جداول و مبلمان شهری، ساماندهی نمازخانه، سرویس های بهداشتی و در نهایت تامین روشنایی معابر این بوستان نیز در دستور کار قرار دارد.

شایان ذکر است رینگ ۷ کیلومتری بوستان پردیسان به عنوان یک مسیر تندرستی برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری جمع کثیری از شهروندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 444637
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha