همشهری‌آنلاین: ۱۳ دستگاه اتوبوس دوکابین جدید در راستای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، از محل عوارض طرح ترافیک خریداری شده که وارد ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت می‌شود.

اتوبوس

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با شهرنوشت از آغاز عملیات بازسازی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و چندین پروژه ترافیکی دیگر با حضور شهردار تهران نیز خبر داد.

پورسیدآقایی با اشاره به خرید ۱۱۷ دستگاه مینی‌بوس تولید داخل، از شروع به کار مینی‌بوس‌های تحویلی سری اول در خطوط طراحی شده خبر داد و گفت: به دنبال نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی، در این بخش تفاهم‌نامه تولید ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس داخلی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی منعقد شده است.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران،  تکمیل طرح و راه‌اندازی سیستم هوشمند اعلام نام ایستگاه در خطوط تندرو از جمله پروژه‌هایی هستند که با بهره‌برداری از آن ها، شهروندان تهرانی می‌توانند از خدمات جدید بهره‌مند شوند.

پورسیدآقایی همچنین با اشاره به لزوم بهسازی شرایط ناوگان حمل و نقل عمومی برای افراد کم‌توان عنوان کرد: از این پس نابینایان می‌توانند از تابلوهای مسیر با فرمت خط بریل در خطوط تندرو استفاده کنند.

کد خبر 444337

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha