مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه ۱۳ اجرای فضای سبز عمودی بر روی پل‌های عابر پیاده را یکی از راهکارهای جبران کاستی فضای سبز در محدوده  برشمرد و گفت: با انتخاب فضای مناسب، این طرح در در نقاط مورد نیاز اجرایی می‌شود.

فضاي سبز عمودي

به گزارش شهرنوشت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه در جلسه‌ای که بعد از بازدید میدانی صبحگاهی در ناحیه سه این منطقه برگزار شد، گفت: با شناسایی  و نیازسنجی یک محور درمحدوده  ناحیه سه، پیاده روسازی بر اساس استاندارد های لازم برای سهولت در رفت و آمد کلیه اقشار انجام شود.

او افزود: کمک به نیازمندان و محرومان به عنوان یک اولویت و به صورت مستمر در قالب اهدای سبد کالا، توانمند سازی و ... در دستور کار قرار گیرد.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، برنامه‌هایی برای غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان در فضاهای مناسب با استفاده از ظرفیت‌های محلی اجرا شود تا فضای امید به زندگی و نشاط را در محلات به ارمغان بیاورد.

او با اشاره به تاکیدات کمیسیون محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر مبارزه با جانوران موذی ادامه داد: به صورت جدی و مستمر و با شناسایی کلونی‌های جانوران موذی به روش‌های مختلف  شامل تخریب لانه‌های موش و طعمه‌گذاری اقدام شود.

رحمان‌زاده ادامه داد: محورهای پرتردد شناسایی و با نصب المان‌های نوری،  آذین‌بندی و نورپردازی شود تا به ایجاد منظر شبانه شهر کمک کند.

مدیریت کاهش هزینه‌ها، تعویض جداول شکسته انهار، احداث انهار جدید با توجه به نیازسنجی و بر حسب فرسودگی، رفع سد معبر ساختمانی و رفع عدم انطباق‌ها از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود.

کد خبر 444157

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha