درست در روزهایی که جدال هواداران سید مهدی رحمتی و منتقدان او به لشگر کشی جلوی باشگاه رسیده و شایعه تمدید قراردادش با حضور احتمالی سید حسین حسینی در پرسپولیس همراه شده است.

رحمتي ورزش فوتبال

کاپیتان اول استقلالی ها تصمیم گرفته بعد از مذاکره با مدیران پدیده راهی این باشگاه مشهدی شود تا لیگ نوزدهم درون دروازه این تیم قرار بگیرد. می‌گویند باشگاه پدیده و رحمتی سه شنبه شب در جلسه ای مشترک برای همکاری به توافق رسیدند تا دوگانه رحمتی و حسینی که از اواسط لیگ شانزدهم شکل گرفته بود، به پایان برسد.

کاپیتان استقلالی ها بعد از دیدار دربی با وجود عملکرد بسیار خوب در رختکن استقلال جایگاه خود را از دست داد و انتقادات زیادی را متحمل شد و در نهایت حتی تغییر شفر نیز به او کمکی نکرد تا به این ترتیب رحمتی تا پایان فصل نیمکت نشین شود. او که در سال های اخیر همواره در کانون انتقادات قرار داشته،

در پایان فصل بعد از مشورت با نزدیکان خود و در شرایطی که تمرینات اختصاصی برای شروع فصل را از سر گرفته بود و شنیده می شد قرارداد او ۲ ساله تمدید می شود، در اقدامی غیر منتظره با مسئولان پدیده مذاکره کرده است؛ هر چند که برخی معتقدند این یک تاکتیک حساب‌شده از سوی رحمتی است تا فضای حاصل از خبر جدایی‌اش از استقلال را مورد بررسی قرار دهد.

داستان رحمتی و حسینی با نقش آفرینی حوادثی که به نیم فصل اول حضور منصوریان در استقلال ایجاد شد، رقم خورد و این دو دروازه بان که البته رابطه خوبی داشته باشند، در سال های اخیر رو به سردی رفتند و بارها در دوگانه ای خواسته یا ناخواسته قرار گرفتند که اتفاقات غیر منتظره ای را رقم زد.

یکی از این دو نفر قرار بود سال گذشته استقلال را ترک کند اما شفر اجازه این اتفاق را نداد و خواهان این شد تا هر دو نفر در استقلال باقی بمانند و البته در مدیریت این دوگانه خیلی موفق عمل نکرد و در اواسط نیم فصل اول برای اولین مرتبه حسینی ندای جدایی سر داد اما او در نهایت در استقلال باقی ماند تا مشخص شدن سرنوشت این دو دروازه بان، به پایان فصل موکول شود.

رحمتی که پیش از این استقلال را به مقصد مس کرمان و پیکان ترک کرده بود حالا برای سومین مرتبه تصمیم به ترک آبی ها گرفت و شاید این جدایی، آخرین خداحافظی او پیراهن تیمی باشد که بیشتر دوران فوتبال خود را در آن سپری کرد و البته در سال های پایانی، روزهای سختی را در آن دید. رحمتی حتی چند ماه پیش هم به برخی دوستان و همبازی‌هایش گفته بود که می‌خواهد اسقلال را ترک کند.

حالا باید منتظر ماند و دید توافق بین مهدی رحمتی و باشگاه پدیده چه زمانی رسمی شده و تصویر عقد قرارداد مشترک چه روزی انتشار خواهد یافت. روز گذشته هم سخنگوی باشگاه پدیده هم اعلام کرد مذاکرات گل‌محمدی با رحمتی منجر به عقد قرارداد نشده است، چرا که این دروازه‌بان از باشگاه پدیده وقت خواسته است تا بهترین تصمیم را در مورد آینده‌اش بگیرد.

کد خبر 443788

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha