همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی منتشر کننده کلیپی درباره دیدار ایران و کره جنوبی از فدراسیون فوتبال، اعضای تیم ملی و هواداران آن عذرخواهی کرد.

تيم ملي فوتبال ايران

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی اعتراض مدیریت تیم ملی فوتبال به تهیه کلیپ توسط شرکت KBS و اعتراضات صورت گرفته در این باره، این شرکت ضمن حذف این کلیپ در سایت خود، از فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان این تیم و همچنین هوادران تیم کشورمان عذرخواهی کرد.

لازم به ذکر است که دو تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی ساعت 15:30 روز سه‌شنبه (21 خرداد) در دیداری دوستانه در سئول برابر هم قرار خواهند گرفت. قبل از این دیدار، فدراسیون فوتبال کره جنوبی تیزری را منتشر کرد که در آن بازیکنان ایران را به انجام فوتبال کثیف و فریب داور متهم کرده‌ است.

در این فیلم بازیکنان کره جنوبی به انجام فوتبالی خوب و برتر از حریف نشان داده شده‌اند. این فیلم مدعی شده که سون هیونگ مین می‌تواند به تنهایی یک تنه کار حریف را تمام کند.

نکته جالب در این ویدئو این که بعضی از صحنه‌های مربوط به ایران بازیکنان قطری و خارجی هستند که معلوم نیست چطور در این تیزر قرار گرفته‌اند.

خبرنگار سایت گل کره جنوبی نیز به انتقاد از این رفتار غیرحرفه‌ای کره‌ای‌ها پرداخت و عنوان کرد این کار فدراسیون فوتبال کره کاملاً غیرحرفه‌ای بوده است.

کد خبر 443532

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha