سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
۰ نفر

فرهاد مجیدی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در مورد استقلال، علیه مدیران باشگاه موضع گرفته و گفته آنها وقتی فهمیدند او یکی از بازیکنان مهم تیم را نمی‌خواهد، ابتکار عمل را از دستش گرفتند.

فوتبال

گویا قرار بوده برای فصل بعد فرهاد تیم را ببندد، اما وقتی گفته یک نفر را نمی‌خواهد، نظر باشگاه عوض شده است. بعد از انتشار این مصاحبه در فضای مجازی در مورد اینکه بازیکن مد نظر مجیدی کیست اختلاف نظر به وجود آمد؛ برخی می‌گفتند او مهدی رحمتی را می‌گوید و بعضی هم عقیده داشتند منظور مجیدی پژمان منتظری است. با وجود این شواهد نشان می‌دهد به احتمال زیاد منظور فرهاد از بازیکن دردسرساز، خود رحمتی بوده است.

در این مورد دو استدلال وجود دارد؛ نخست اینکه مجیدی در بخش دیگری از همین مصاحبه مدعی شده با حسین حسینی حتی ۵۰۰ میلیون تومان کمتر از رقم مورد انتظار باشگاه به توافق رسیده بود، اما مدیران تیم قبول نکردند. طبیعتا حسینی هم‌پست پژمان منتظری نیست که حفظش تهدیدی برای او باشد. تمدید قرارداد با حسینی موقعیت مهدی رحمتی را به خطر می‌اندازد.

استدلال دوم هم این است که مجیدی همین چند روز پیش، پس از پست اعتراضی منتظری در اینستاگرام نوشته بود خود او برای تمدید قرارداد این بازیکن با وی مذاکره کرده. بنابراین طبیعی است که او خواهان حفظ منتظری بوده. ماجرای تماس تلفنی با منتظری، برای بعد از بازی با العین و اختلاف نظر فرهاد با مدیران استقلال است. به این ترتیب به نظر می‌رسد باید رحمتی را سوژه اصلی اختلاف مجیدی با استقلالی‌ها دانست؛ آنچه اگر صحیح باشد، به معنای تداوم اختلاف رحمتی با سرمربیانش است. از کی‌روش و قلعه‌نویی و منصوریان تا پرویز مظلومی و حالا فرهاد مجیدی.

کد خبر 443613

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha