یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
۰ نفر

انجمن شاعران انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس «کنگره شعر چاووشی بیداران» را با هدف تبیین ارزش‌های انسانی و گفتمان انقلاب اسلامی در شعر برگزار می‌کند.

«کنگره شعر چاووشی بیداران»

به گزارش خبرنگار همشهری محله، موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس سعی دارد تا نسل جدید و با نشاط انقلاب اسلامی را با کمک هنر والای شعر با تاریخ معاصر پر از حادثه این مرز و بوم آشنا کند. شاعران جوان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. رصد و شناسایی آثار شاعران جوان از طریق «فراخوان» و بررسی مجموعه اشعار منتشر شده توسط تیم داوران (متشکل از اعضای انجمن شاعران انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس و استادان دانشگاه) انجام می‌شود.
انتظار و مهدویت، عدالت اجتماعی، آزاد اندیشی، انسجام و وحدت ملی، مردم‌سالاری دینی، استکبارستیزی، فرهنگ ایثار و شهادت، مبارزه با تجمل‌گرایی و عافیت‌طلبی، فرهنگ ایثار و شهادت، معنویت و خدا محوری، امید و خودباوری و رسالت زنان و جوانان از محورهای این جشنواره است. علاقه‌مندانی که قصد شرکت در این جشنواره را دارند باید کمتر از ۴۰ سال داشته باشند. سبک‌های مختلف شعر آزاد است و هر شاعر می‌تواند حداکثر ۳ اثر را به دبیرخانه ارسال کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۸۶۵۷۰۱۴ تماس بگیرید.

کد خبر 443256

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha