همشهری آنلاین: یک شرکت ایرانی موفق به صادرات بیش از ۱.۵ میلیون دلار منسوجات نانویی شده است. عراق، افغانستان و ترکیه از جمله مهم‌ترین مقاصد صادراتی محصولات در این شرکت بوده‌اند.

صادارت ۱.۵میلیون دلاری جوراب نانو به کشورهای همسایه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، محمود ضرابی، مدیرعامل یک شرکت ایرانی تولید کننده پوشاک نانو گفت: در سال ۹۷ در مجموع بیش از ۱.۵ میلیون دلار صادرات منسوجات به کشورهای مختلف داشتیم و پیش‌بینی می‌شود که این رقم در سال ۹۸ به رقم ۵ میلیون دلار برسد.

وی افزود: نمونه کارهای مختلفی به کشورهای ایتالیا و سوئد ارسال شده که از نظر کیفیت مورد تأیید قرار گرفته و در حال حاضر در مرحله عقد قرارداد برای صادرات به ایتالیا و سوئد هستیم.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان زنجان، افزود: اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران نمایشگاهی در شهر بغداد برگزار کرده که در این نمایشگاه شرکت پوشاک نیز حضور دارد. در این نمایشگاه ده روزه، استقبال بسیار خوبی از محصولات ما صورت گرفته و بازخورد مشتریان از این نانومحصولات بسیار مثبت بوده است. از این رو انتظار داریم که در سال ۹۸ فروش بیشتری در کشور عراق داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پوشاک معتقد است که سیاست این شرکت آن است که همیشه نسبت به رقبای خارجی یک گام جلوتر باشد به همین دلیل منسوجات شرکت پوشاک در کشورهایی نظیر ترکیه و ایتالیا که خود تولیدکننده منسوجات هستند، تقاضا دارد.

ضرابی خاطر نشان کرد: در حال حاضر منسوجات شرکت پوشاک در داروخانه و فروشگاه‌های سراسر کشور توزیع می‌شود. امیدواریم که با رفع مشکلاتی نظیر کمبود نقدینگی و چالش‌های خرید مواد اولیه بتوانیم دامنه کسب‌وکار را گسترش داده و کیفیت منسوجات ایرانی را ارتقا دهیم.»

کد خبر 442697

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha