چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

مهدی معزی: جای امیدواری نمانده. حتی خوش‌بین‌ترین هوادار میلان هم دیگر نمی‌تواند به برگشتن رونالدو به جمع روسونری‌ها دل خوش کند

او که این هفته برای چهارمین بار، مصدومیت را در طول این فصل به چشم دید، انگار بدجور از فوتبال دل زده شده: «اگر وضعیت به همین گونه پیش برود، تابستان خداحافظی می‌کنم.»
رونالدو قبل از کریسمس، فقط یک بار فرصت بازی کردن را پیدا کرده بود.

اما با این همه، عملکرد قابل قبولی را در ماه گذشته نشان داد؛ به طوری که روسونری‌ها را وادار کرده بود تا حساب ویژه‌ای روی او باز کنند. او در برابر ناپولی دو گل زد و برابر اودینزه بازی چشمگیری را ارائه کرد. آسیب‌دیدگی این بار او در پیروزی یک بر صفر برابر سیه‌نا اتفاق افتاد تا او دیدار عقب افتاده‌ میلان برابر لیورنو و هم چنین دیدار هفته‌ آینده برای پارما را از دست داد. اما نگرانی سران میلان از این است که او نتواند در بازی لیگ قهرمانان برابر آرسنال به میدان برود. جوری که آنچلوتی بعد از مصدومیت این بار رونالدو، بدجور حسرت می‌خورد: «ما می‌توانستیم رونالدو را در بازی‌های لیگ قهرمانان به کار بگیریم، ولی انگار او به بازی اول ما مقابل آرسنال نمی‌رسد. داشتن کسی مثل او برای ما مانند یک سلاح اضافه است.» اما آنچلوتی می‌تواند به دیگر مهاجمانش امیدوار باشد. اینزاگی به تازگی به ترکیب بازگشته و عملکرد پاتو هم قابل توجه بوده. پالوسچی هم این هفته تک گل پیروزی بخش روسونری برابر سیه‌نا را به ثمر رساند.

بازی با ناپولی بود که پس از 6 ماه مصدومیت او برگشت. برگشتی با شکوه که آنچلوتی را بیشتر از همه خوشحال کرد: «پیروزی 5 بر 2 یک طرف؛ آمدن رونالدو به تیم‌مان طرف دیگر.» اما انگار قرار نیست که رونالدو دوباره بازیکن شود.

او که قطعا نمی‌تواند، روسونری‌ها را در بازی فردا شب میلان برابر لیورنو همراهی کند، به گفته پزشک میلان، هفته آینده را هم باید به استراحت بپردازد تا آسیب‌دیدگی‌اش بیشتر نشود. هفته‌ای که میلان دو بازی را پیش‌رو دارد؛ بازی با پارما و آرسنال. قرارداد او که با میلان تا ماه ژوئن ادامه دارد، انگار قرار نیست که از سوی گالیانی بیشتر از این تمدید شود: «این باشگاه برنامه‌ای برای ارائه پیشنهاد جدید به او ندارد، مگر این که وضعیت جسمانی‌اش بهتر شود.» گالیانی که این روزها خلأ یک مهاجم دیگر را در تیمش احساس می‌کند، در حال بررسی است تا برای به خدمت گرفتن مارکو بوریه‌لیو یا نیکولا پوزی دست به کار شود؛ دو بازیکنی که یکی در جنوا و دیگری در امپولی بازی می‌کنند.

البته در این میان اسم دیدیه دروگبا از تیم چلسی هم به گوش می‌رسد تا جانشین احتمالی رونالدو برای این تیم تا چند وقت دیگر به گوش برسد. البته رونالدو هم در عین مصدومیت با دو پیشنهاد جدی روبه‌روست. سران فلامینگو هر روز با او تماس می‌گیرند و فنرباغچه هم تیم بعدی‌ است که دست از سر او بر نمی‌دارد و زیکو که هدایت این تیم ترکیه‌ای را بر عهده دارد، بدجور خاطر او را برای تیمش می‌خواهد: «با اضافه شدن او به تیم‌مان، قدرت هجومی تیم بیشتر از این می‌شود. انگار فقط او را در تیم کم داریم.»

همشهری امارات

کد خبر 44214

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز