شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۶ - ۰۶:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تکسیرا، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل با انتقاد از رونالدو گفت: چگونه یک ورزشکار با 98 کیلو وزن می‌تواند به جام جهانی برود؟

به گزارش روزنامه برزیلی " استادو دسائوپائولو" ، تکسیرا در مورد مهاجم 30 ساله میلان ادامه داد : " الان رونالدو چند سال دارد ؟ و در جام جهانی 2010 چند ساله خواهد شد؟ ما باید یک رونالدوی جدید پیدا کنیم."

یک سال پس از حذف زودهنگام تیم ملی فوتبال برزیل از جام جهانی 2006 آلمان ، ریکاردو تکسیرا، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور به انتقاد از رونالدو و انضباط تیم پرداخت.

با وجود اینکه رونالدو درسه بازی جام جهانی چهار گل به ثمر رساند و با پانزده گل زده رکورددار گلزنی در جام جهانی شد، اما در مجموع عملکردش کاملا دور از انتظار بود.

 رئیس فدراسیون فوتبال برزیل که برای اخذ میزبانی جام جهانی 2014 در زوریخ به سر می‌برد برای اولین بار از بازیکنانی سخن گفت که در جام جهانی پس از یک روز استراحت، بین ساعت چهار تا شش صبح مشروبات الکلی خورده و در محوطه اردو دیده شده بودند.

وی با انتقاد شدید از کارلوس آلبرتو پریرا، سرمربی آن زمان تیم ملی گفت: "ما دوباره در تیم به انضباط نیاز داریم  و برای این منظور دونگا را جانشین مناسبی برای پریرا می‌دانیم."

کد خبر 28135

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز