همشهری‌آنلاین: درآستانه سالگرد ارتحال بنیانگذارکبیر انقلاب، معابر منتهی به محل برگزاری مراسم با اقدامات فنی و عمرانی مناسب‌سازی شد.

مناسب‌سازي معابر

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد مهدی گندمی، معاون فنی و عمرانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به قرار گرفتن حرم مطهر امام (ره) در محدوده این منطقه، نزدیک شدن به مراسم سالگرد ارتحال و در راستای فراهم شدن شرایط مطلوب برای خدمت رسانی به زائرین علاوه بر مناسب‌سازی بیش از هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در این محدوده پخش شد.

او ادامه داد: این عملیات در محدوده زائرسرای حرم مطهر امام (ره) با پخش هزار و ۲۰۰ تن آسفالت انجام و در مقابل در پارکینگ شمالی حرم نیز ۳۰۰ تن آسفالت پخش شد.

گندمی با اشاره به اجرای عملیات بتن‌ریزی در این محدوده خاطر نشان کرد: مقابل در جنوب بهشت زهرا (س) عملیات بتن‌ریزی به مساحت ۵۰۰ متر مکعب برای ایمن‌سازی نشست‌های خطرساز ورودی انجام شد.

معاون فنی و عمرانی منطقه در تشریح سایر اقدامات این معاونت با اشاره به اجرای مستمر عملیات لکه‌گیری و مرمت معابر و بزرگراه‌ها یادآور شد: در این خصوص با بازدیدهای میدانی کارشناسان این حوزه چاله‌ها به لحاظ سطح، مقدار، عمق و ترافیکی شناسایی و با هماهنگی پلیس راهور ترمیم می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد : در راستای رفع نقص و پر کردن چاله‌های خطرآفرین در کمترین زمان با دستگاه بلوپچر مخلوطی از مصالح سنگی، قیر و آب آسفالت سردی تولید می‌کنند که بر روی لایه‌های زیرین ریخته که به محیط زیست آسیبی نمی‌رساند.

کد خبر 442108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha