سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
۰ نفر

شهردار تهران با حضور در دفتر کار صنعتگر ۹۰ ساله تهرانی از ۶۶سال تلاش‌ او برای گسترش و حفظ صنایع پایه در پایتخت قدردانی کرد.

پيروز حناچي

به گزارش پایگاه ساعت۲۴، «محسن خلیلی عراقی» در سال۱۳۳۲ به‌همراه پدرش محمود خلیلی شرکت صنعتی بوتان را برای تولید محصولات گازسوز خانگی تاسیس کرد. این کارخانه که در بافت شهری قرار گرفته بود، در سال۱۳۸۰ به شهر صنعتی ساوه منتقل شد و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.

پیروز حناچی در این دیدار، شخصیت‌هایی همچون خلیلی را به‌دلیل ایفای نقش مؤثر در حوزه کارآفرینی و خلق ثروت، از سرمایه‌های بی‌بدیل اجتماعی کشور معرفی کرد.

او با بیان اینکه تهران به داشتن چنین شهروندانی افتخار می‌کند، گفت: بی‌شک، مهندس خلیلی یکی از برجسته‌ترین اساتید علم مدیریت در ایران است. او با مدیریت خود نه‌تنها ظرفیت لازم برای توسعه صنعت را فراهم کرد، بلکه با عشق و امید، سرمایه ارزنده‌ای را در اختیار نسل‌های جوان قرار داد.

در ادامه این دیدار، بنیانگذار شرکت بوتان با آرزوی موفقیت برای شهردار تهران گفت که به‌عنوان یک صنعتگر از مشکلات مالی و محدودیت منابعی که مدیریت شهری با آن دست و پنجه نرم می‌کند، آگاه است. خلیلی تأکید کرد که مدیریت شهری می‌تواند بر ظرفیت‌های حوزه صنعت در راستای توسعه شهر و خدمتگزاری به مردم تکیه کند. محسن خلیلی عراقی در سال۱۳۲۸ وارد دانشگاه تهران شد و در رشته الکترومکانیک به تحصیل پرداخت. او اکنون عضو اتاق بازرگانی تهران است.

کد خبر 440446

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha