همشهری آنلاین: رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی از صدور حکم حسین هدایتی خبر داد و گفت: این حکم در روزهای آینده ابلاغ می‌شود.

هدايتي

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا اسدالله مسعودی مقام روز سه‌شنبه در اولین جلسه رسیدگی به پرونده ۳۱ متهم بانک سرمایه این مطلب را اعلام کرد و افزود: بانک سرمایه سه کیفرخواست دارد که با توجه به اینکه اتهام آنان مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور است این سه کیفرخواست به صورت مجموعه‌ای رسیدگی می‌شود.

وی افزود: ۳۱ متهم شامل هشت مدیر بانک سرمایه و ۲۱ نفر از ارکان این بانک هستند و همچنین به اتهامات سید محمد هادی رضوی در این دادگاه رسیدگی خواهد شد. 

مسعودی مقام ادامه داد: در ابتدا نماینده دادستان اتهامات رضوی را قرائت می کند و سپس اتهامات هشت مدیر بانک سرمایه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. وی اضافه کرد: سه نفر از متهمان این پرونده به نام‌های علی بخشایش، محمدرضا توسلی و پرویز کاظمی قبلا محاکمه شده و برای آنان رای نیز صادر شده است.

مسعودی مقام گفت: برخی موارد مندرج در کیفرخواست در صلاحیت این دادگاه نیست که از پرونده مجزا و برای رسیدگی به شعبه دوم کیفری دادگاه تهران ارجاع شده است. رئیس دادگاه از نماینده دادستان خواست تا کیفرخواست مربوط به سیدمحمدهادی رضوی و احسان دلاویز را قرائت کند.

کد خبر 440355

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha