سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
۰ نفر

بزرگ‌ترین پایانه و پارک‌سوار جنوب پایتخت که در مجــاورت ایســتگاه متــرو جوانمردقصاب در حال ساخت است، با بیش از ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی، آماده بهره‌برداری است.

پایانه جوانمرد

شهردار منطقه۲۰ با اعلام این خبر گفت: «پایانه و پارک‌سوار جوانمرد قصاب یکی از پروژه‌های فرامنطقه‌ای و مهم است که در این منطقه در حال اجراست. این پایانه با ۵هکتار مساحت، بزرگ‌ترین پایانه پهنه جنوب تهران محسوب می‌شود. » «فرهاد افشار» با بیان اینکه هم اکنون هم این پایانه به اشکال مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: «با بهره‌برداری کامل از این پروژه، نه تنها شهروندان ساکن محله جوانمردقصاب، بلکه اهالی محله‌های همجوار و حتی شهرک‌های اقماری شهرری هم به ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس تندرو دسترسی پیدا می‌کنند. »

افشار اضافه کرد: «پایانه و پارک‌سوار جوانمردقصاب علاوه بر ۱۶دستگاه اتوبوس تندرو، ۶۰دستگاه اتوبوس عادی و۴۰دستگاه تاکسی، ظرفیت ۵۷۰ دستگاه خودرو را دارد. » لازم به ذکر است که روزانه بیش از ۲۵هزار نفر از این ایستگاه استفاده می‌کنند و با افتتاح کامل پایانه و پارک‌سوار این مجموعه بزرگ، از ترافیک متراکم اطراف ایستگاه مترو شهرری و معابر و میادین اصلی و مرکزی منطقه کاسته می‌شود.

کد خبر 438854

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha