همشهری آنلاین: مدیر عامل پرسپولیس از نگرانی این باشگاه بابت حضور در اصفهان و تبریز برای بازی با سپاهان و تراکتور سازی در چارچوب مسابقات جام حذفی و لیگ خبر داد. در مقابل مدیر عامل سپاهان گفت، نترسید، ۱۰ درصد ورزشگاه را به شما می‌دهیم.

ورزشگاه درگيري

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا درباره اتفاقات شب گذشته، جمعه ۶ اردیبهشت، دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: زمانی که قبل از بازی کنار زمین در حال مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی بودم هواداران سپاهان صندلی‌ها را می‌شکستند و به زمین پرت می‌کردند؛ همان موقع از تصویربردار خواستم که این تصاویر را ضبط کند و در آن لحظه هواداران ما با وجود اینکه تعدادشان چندین برابر هواداران سپاهان بود آرام تیم خودشان را تشویق می‌کردند این در حالی است که سپاهانی‌ها واقعاً فحاشی می‌کردند.

او در ادامه اضافه کرد: وقتی هواداران سپاهان با این تعداد کم چنین جوی را در ورزشگاه آزادی برای ما ایجاد کردند ما واقعاً نگران بازی سوم خرداد در اصفهان برابر سپاهان هستیم. در این مورد با توجه به نگرانی جدی که داریم به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نامه نگاری خواهیم کرد تا به طور رسمی نگرانی خود را اعلام کنیم؛ البته درباره بازی با تراکتورسازی تبریز که چهارشنبه برگزار می‌شود نگرانی جدی داریم. ما از مراجع ذی‌صلاح در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌خواهیم این موضوعات را بررسی کنند و شرایطی را فراهم کنند که در ورزشگاه‌ها شاهد یک فوتبال باشیم که تماشاگران لذت ببرند. ما نمی‌خواهیم اتفاقی برای کسی بیفتد. در بازی شب گذشته هم واقعاً هواداران پرسپولیس کاری نکردند اما سپاهانی‌ها صندلی شکستند و حتی میله نگهدارنده بلندگوی ورزشگاه را به زمین پرتاب کردند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره مصاحبه سیاوش یزدانی که گفته بود هواداران پرسپولیس به اصفهان نیایند، گفت: درباره اظهارات این بازیکن به طور رسمی نامه‌ای به کمیته انضباطی می‌فرستیم و شکایت خواهیم کرد و تا انتها هم پیگیر شکایت خواهیم بود.

از سوی دیگر، مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد حواشی بازی تیمش با پرسپولیس اظهار کرد: متأسفانه باشگاه پرسپولیس، مظلوم‌نمایی و فرار رو به جلو می‌کند، قبل از بازی و در حین بازی یک فضایی درست کردند که ۹۰ هزار نفر به صورت دسته جمعی بدترین توهین‌ها را به سرمربی ما کردند.

مدیرعامل سپاهان اضافه کرد: ما شاکی هستیم. باید بپرسم چرا در بازی‌هایی که یک طرفش پرسپولیس است این حواشی به وجود می‌آید؟ آقای عرب نمی‌شود که همه چیز در اختیار شما و طرفدارانتان باشد. ما هم هواداران زیادی داریم؛ هوادارانی که برای بازی‌های خانگی ما به ورزشگاه می‌آیند از هواداران شما در بازی‌های خانگی‌تان بیشتر است.

تابش در مورد ورود هواداران پرسپولیس به طبقه دوم ورزشگاه و جایگاه بالای هواداران سپاهان هم اظهار کرد: واقعاً نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. از هر کسی می‌پرسیم که چه کسی این اجازه را داد می‌گوید ما اجازه ندادیم. از سازمان لیگ هم می‌پرسیم اظهار بی‌اطلاعی کردند. واقعاً کسی جواب ما را نمی‌دهد. در بازی با استقلال و پرسپولیس، ما جایگاه بالای هواداران آن‌ها را خالی می‌گذاریم که اگر تعداد آن‌ها بیشتر شد بتوانند آن‌جا مستقر بشوند.

مدیرعامل سپاهان در مورد مصدومیت هواداران این تیم هم بیان کرد: ای‌کاش یک دوربین فیلمبرداری بود تا از راهروهای پایین جایگاه‌های هواداران ما فیلم می‌گرفت. آن‌جا غرق در خون و پر از پیراهن‌های خونی بود. من از کسانی که دیروز در ورزشگاه بودند می‌پرسم آیا فضایی که علیه سرمربی و تیم ما بود را دیدند؟ تعدادی از هواداران ما سرشان شکسته بود. تعداد هواداران مصدوم ما چند برابر مصدومان پرسپولیسی بود.

او با اشاره به مصاحبه ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که نسبت به بازی نیمه‌نهایی جام حذفی سپاهان- پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اظهار نگرانی کرده است، گفت: آقای عرب نگران نباشند، ما آن بازی را بدون هیچ مشکلی برگزار می‌کنیم. اتفاقاً ما به هواداران پرسپولیس توصیه می‌کنیم که به ورزشگاه بیایند. ما طبق مقررات ۱۰ درصد ورزشگاه را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم و از لحاظ امنیتی همه مسائل را رعایت می‌کنیم و همه شرایط برای برگزاری یک مسابقه را ایجاد می‌کنیم تا بازی بدون هیچ مشکلی برگزار بشود. مطمئن باشید ما میزبان خوبی خواهیم بود.

تابش در مورد مصاحبه سیاوش یزدانی که به نوعی هواداران پرسپولیس را درباره بازی نیمه نهایی جام حذفی تهدید کرده بود، توضیح داد: ببینید بازیکنی که تیمش ۹۰ دقیقه تحت فشار است و به سرمربی‌اش ۹۰ دقیقه فحاشی می‌کنند و آن اتفاقات برای هواداران تیمش به وجود می‌آید ممکن است احساساتی شود. البته من به او تذکر دادم. او خودش هم یک مصاحبه دیگر کرد و گفت که منظورش هواداران فهیم پرسپولیس نبوده است.

کد خبر 438534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha