همشهری آنلاین: رئیس کمیته امداد با اشاره به استمهال یک ساله وام مددجویان سیل‌زده، گفت: بخشی از خسارت مربوط به اشتغال مددجویان نیز پرداخت خواهد شد.

سيد پرويز فتاح

به گزارش فارس، پرویز فتاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حجم خسارات سیل در لرستان بسیار بالا است و بسیاری از خانه‌ها و مغازه‌های مردم آسیب جدی دیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ هزار خانوار لرستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در جریان سیل اخیر آسیب دیده‌اند که لوازم خانگی برای همه آن‌ها تأمین می‌شود.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه دغدغه‌ای برای مددجویان سیل‌زده نباید وجود داشته باشد، افزود: خانه‌های این افراد بهتر از قبل احداث، تعمیر و تجهیز خواهد شد.

فتاح بیان داشت: برای همه این ۲۰ هزار خانوار روز گذشته تا مبلغ یک میلیون تومان کمک هزینه واریز کردیم که پایان ماه جاری نیز این میزان واریزی مجدد انجام می‌شود.

وی از ارائه تسهیلات ۵ میلیون تومانی از محل صندق کمیته امداد به افراد نیازمند ولو غیر مددجو خبر داد و گفت: دامنه کار وسیع شده، به‌ نحوی‌ که سهمیه‌ای به استان برای تحت پوشش قراردادن موقت افراد نیازمند نیز داده شده است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به استمهال یک ساله وام مددجویان سیل‌زده نیز تصریح کرد: بخشی از خسارت مربوط به اشتغال مددجویان نیز پرداخت خواهد شد.

کد خبر 436648

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha