دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سیلاب به ورودی شهر اهواز رسیده، ارتباط پلدختری‌ها با ۱۱۵ قطع است و برخی مناطق مشکل دارو دارند.

سیلاب بیخ گوش اهواز/ ارتباط مردم پلدختر با ۱۱۵ قطع است

به گزارش مهر سیلاب رها شده از سد کرخه همچنان مناطق بیشتری از خوزستان را زیر آب می‌برد و در آخرین مورد آن شب گذشته به ورودی اهواز هم رسید. از نیمه شب با ورود آب از محور ترانزیتی اهواز - اندیمشک به سمت مبادی ورودی شمالی اهواز آب وارد اهواز شد و قسمتهای از جاده اهواز را آب گرفته است.

سیلاب هم اکنون به سمت مناطق سه راه خرمشهر، کیانشهر و زردشت در حال پیشروی است. همچنین بالا زدگی فاضلاب در بخشی از شمال و شمال غرب اهواز موجب آبگرفتگی معابر در این مناطق شده است.

از سوی دیگر سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان از بسته شدن محور اهواز – شوش خبر داد و اظهار کرد: با وجود تمهیدات صورت گرفته ولی آب همچنان در این جاده بالا آمد به همین دلیل شرایط به گونه‌ای است که اکنون تردد کلیه خودروهای سبک و سنگین در این محور ممنوع است.

سرهنگ دولتشاهی در مورد مسیر جایگزین این محور نیز گفت: محور اهواز- ملاثانی - شوشتر - دزفول اندیمشک و بالعکس به عنوان محور جایگزین به منظور تردد خودروها پیشنهاد می‌شود.

همچنین سیل بند شیبان بعد از تلاش مردم و شهرداری ساعاتی پیش شکست و آب به سرعت از مسیر پل‌های ریل قطار به سمت شهر در حرکت است. هم اکنون نیروهای مردمی و شهرداری تلاش می‌کنند دریچه پل‌ها را ببندند تا شاید جلوی آب گرفته شود.

کد خبر 436603

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha