یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
۰ نفر

۲ بوستان منطقه یک برای استفاده معلولان و ناتوانان جسمی مناسب‌سازی می‌شود.

معلولان

معاون خدمات شهری شهردار منطقه یک با بیان این خبر گفت: «اداره فضــای سبز و بوستان‌های منطقه یک با بهسازی بوستان‌ها برای معلولان و کم‌توانان شرایط گردش و تفریح را برای این گروه از جامعه فراهم می‌کند.» «مجید نوربخش» افزود: «نوروز بوستان ایرانیان در محله کوهسار درکه برای کم‌توانان و معلولان و کودکان آماده بهره‌برداری شد. در این بوستان تمام عناصر لازم براساس ضوابط دسترسی معلولان به بوستان‌ها به کار گرفته شده است.

راه‌های ورود و خروج به بوستان‌ها، سرویس‌های بهداشتی، لوازم ورزشی، لوازم بازی کودکان و مبلمان شهری در این بوستان به گونه‌ای است که ناتوانان جسمی و کودکان بتوانند مانند دیگر شهروندان از این بوستان استفاده کنند.» معاون خدمات شهری شهردار منطقه یک افزود: «پردیس در محله کاشانک، گلریزان در محله ولنجک و امام علی(ع) در تقاطع خیابان شهید لواسانی و شهید بازدار، بوستان‌های آماده شده برای استفاده از معلولان بود که سال گذشته مناسب‌سازی شد.

در سال ۱۳۹۸ هم ۲ بوستان مروارید در محله سوهانک و شهید باهنر در خیابان نیاوران، ابتدای خیابان جمشیدیه آماده بهره‌برداری می‌شوند. برنامه شهرداری آماده‌سازی یک بوستان در هر محله برای استفاده از معلولان و ناتوانان جسمی است.» 

کد خبر 436554

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha