مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت خدمات رفاهی شهرداری تهران‌، از برگزاری پنجشنبه بازار کتاب با هدف رشد فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در تهران خبر داد.

به گزارش سما، مجتبی عبداللهی، در نشست مطبوعاتی به تشریح اهداف و برنامه‌های بازار هنر و خود اشتغالی پرداخت و گفت: بنا بر رویکرد جدید مدیریت شهری به شهرداری به عنوان نهاد خدماتی و اجتماعی، تلاش برای اجرای طرح در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

وی از توسعه بازارچه‌های خود اشتغالی در تهران خبر داد و گفت: از هفته جاری این بازارچه‌ها در پارک پلیس، ملت و قیطریه دایر می‌شود.
 
 عبداللهی در ادامه گفت: این بازارچه‌ها به صورت سازه هستند و 2 ماه برگزار و بعد 15 روز تعطیل و دوباره بازگشایی می‌شود.

به گفته وی این بازاچه‌ها با هدف ایجاد فرصت شغلی برای بانوان سرپرست‌خانوار به صورت رایگان ایجاد می‌شود.

مدیر عامل شرکت خدمات رفاهی شهرداری تهران از ایجاد بازار روز کتاب خبر داد و افزود: بازار روز کتاب با دو هدف رشد فرهنگ مطالعه و هم چنین استفاده بهینه از سرمایه‌های موجود در کتابخانه‌های خانگی ایجاد می‌شود.

وی در ادامه گفت: بازار روز کتاب، ظهر تا غروب پنجشنبه‌ها، در خیابان طالقانی جنب سینما فلسطین برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های منزل خود را در این بازارچه‌ها عرضه کنند. 

مدیر عامل شرکت خدمات رفاهی شهرداری در پایان گفت: در‌ 22 بهمن تعدادی خودور آماده کرده‌ایم تا ضمن پذیرایی از مردم‌، طرح هبه (مشارکت معنوی در شهر) را نیز اجرا کنند.

 

 

کد خبر 43635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز