همشهری آنلاین: بایرن مونیخ توانست در هفته ۲۴ بوندس‌لیگا از شکست بوروسیا دورتموند سود جوید و در پی پیروزی بر مونشن‌گلادباخ با دورتموند هم‌امتیاز شود. آر. بی. لایپزیگ نیز به رده چهارم جدول ارتقا یافت.

فرانكفورت- هوفن‌هايم
  • آگسبورگ ۲ − بوروسیا دورتموند یک

آغازگر پیکارهای هفته ۲۴ بوندس‌لیگا دیدار آگسبورگ و  بوروسیا دورتموند بود. دورتموند در این مصاف ۲ بر یک از میزبان خود شکست خورد و شانس حفظ فاصله ۳ امتیازی خود با بایرن مونیخ را از دست داد. دورتموندی‌ها در این دیدار هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات بر آگسبورگ برتری داشتند، اما تیم حریف توانست با انسجام دفاعی و هوشیاری مانع از موفقیت دورتموند شود.

چهره‌ درخشان این دیدار دونگ وون جی، هافبک کره‌ای آگسبورگ بود که هر دو گل تیمش را در این مصاف به ثمر رساند.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک − بایرن مونیخ ۵

برنده بزرگ هفته تیم بایرن مونیخ بود که با پیروزی بر میزبان قدرتمند خود، بوروسیا مونشن‌گلادباخ توانست با بوروسیا دورتموند، صدرنشین جدول هم‌امتیاز شود و امید به دفاع از عنوان قهرمانی را زنده کند. یکی از چهره‌های برتر میدان روبرت لواندفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بود که دو گل از پنج گل تیمش را به ثمر رساند. مونشن‌گلادباخ در پی این ناکامی به رتبه چهارم جدول تنزل کرد.

  • آینتراخت فرانکفورت ۳ − هوفن‌هایم ۲

یکی دیگر از دوئل‌های جذاب هفته ۲۴ مصاف تیم‌های قدرتمند آینتراخت فرانکفورت و هوفن‌هایم بود که هر دو در رده‌های بالای جدول هستند. فرانکفورتی‌ها در نهایت توانستند با خوش‌اقبالی، با نتیجه ۳ بر ۲ از سد مهمان خود بگذرند و سه امتیاز مهم به دست آورند. گل پیروزی آینتراخت را گونکالو پاسینسیا لحظاتی پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به ثمر رساند.

  • نورنبرگ صفر − آر. بی. لایپزیگ یک

یکی دیگر از برندگان هفته تیم آر. بی. لایپزیگ بود که با پیروزی یک بر صفر بر میزبان خود، نورنبرگ سه امتیاز مهم به دست آورد و به رده سوم جدول ارتقا یافت. لایزپیگ در این دیدار هرچند عملکردی متوسط از خود به نمایش گذاشت، اما در مجموع تیم برتر میدان بود. نورنبرگ که قعرنشین جدول بوندس‌لیگا است، علی‌رغم برخورداری از امتیاز میزبانی چهره‌ ضعیفی از خود نشان داد و به ندرت خطرآفرین بود.

  • شالکه صفر − فورتونا دوسلدورف ۴

یکی از نتایج غیرمنتظره این هفته در مصاف تیم‌های شالکه و فورتونا دوسلدورف به دست آمد. سرخ‌پوش‌های دوسلدورف با پیروزی ۴ بر صفر در زمین حریف موفقیتی مهم را جشن گرفتند و جای خود را در رده‌های میانی جدول تثبیت کردند. داوید کوناکی دو گل از چهار گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند. تیم شالکه در این فصل دور از انتظار ظاهر شده و در حال حاضر در رده ۱۴ جدول است.

  • هرتا برلین ۲ − ماینتس یک

تیم هرتا برلین نیز از برندگان هفته ۲۴ بود. پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک مهمان خود، ماینتس را شکست دهند و به رتبه هشتم جدول ارتقا یابند. ماینتس در پی این ناکامی به رده ۱۲ جدول تنزل کرد.

  • بایر لورکوزن ۲ − فرایبورگ صفر

بلندپروازی بایر لورکوزن همچنان ادامه دارد. لورکوزنی‌ها در هفته ۲۴ بوندس‌لیگا موفق شدند مهمان خود، فرایبورگ را ۲ بر صفر شکست دهند و به رتبه ششم جدول صعود کنند. لورکوزن در این دیدار از هر لحاظ بر مهمان خود برتری داشت.

  • اشتوتگارت ۵ − هانوفر یک

تیم اشتوتگارت توانست در هفته ۲۴  با نتیجه ۵ بر یک هانوفر را شکست دهد و در پی هفته‌هایی بحرانی نفسی راحت بکشد. اشتوتگارت در هیچ یک از هشت دیدار پیشین خود پیروز نشده بود. اوزان کاباک، دو گل از پنج گل اشتوتگارت در این دیدار را به ثمر رساند. اشتوتگارت و هانوفر به ترتیب در رده‌های ۱۶ و ۱۷ جدول به سر می‌برند.

  • ولفسبورگ یک − وردر برمن یک

آخرین دیدار هفته ۲۴ بوندس‌لیگا مصاف ولفسبورگ و وردر برمن بود که شامگاه یکشنبه (۳ مارس/ ۱۲ اسفند) انجام گرفت. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این نتیجه با توجه به عملکرد کمابیش یکسان دو تیم عادلانه بود. ولفسبورگ و برمن در پایان هفته ۲۴ به ترتیب در رده‌های ۷ و ۱۰ جدول به سر می‌برند.

کد خبر 433620

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha