همشهری آنلاین: در هفته ۲۳ بوندس‌لیگا بایرن مونیخ توانست در پی پیروزی بر هرتا برلین با صدرنشین جدول هم‌امتیاز شود. مونشن‌گلادباخ شکستی خانگی مقابل ولفسبورگ را تجربه کرد. ماینتس و فرایبورگ از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

بايرن مونيخ
  • وردر برمن یک − اشتوتگارت یک

پیکارهای هفته ۲۳ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲۲ فوریه/ ۳ اسفند) با دیدار وردر برمن مقابل اشتوتگارت آغاز شد. سبزپوش‌های برمن که هفته‌های موفقی را پشت سر گذاشته‌اند، اگر چه تیم برتر میدان بودند، اما در نهایت ناچار شدند به تساوی یک بر یک بسنده کنند. وردر برمن جایگاه خود در رده‌های میانی جدول را تثبیت کرده است. این در حالی است که اشتوتگارت در رده ۱۶ جدول به سر می‌برد.

  • بایرن مونیخ یک − هرتا برلین صفر

سیر موفقیت بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد. سرخ‌پوش‌های بایرن مونیخ بعدازظهر شنبه توانستند مهمان خود، هرتا برلین را یک بر صفر شکست دهند. گل طلایی بایرن مونیخ را خاویر مارتینز در دقیقه ۶۲ به ثمر رساند.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر− ولفسبورگ ۳

بوروسیا مونشن‌گلادباخ از ناکامان بزرگ هفته بود. این تیم در دیدار خانگی مقابل ولفسبورگ با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. سفیدپوش‌های مونشن‌گلادباخ از لحاظ مالکیت توپ و شمار حملات از مهمان خود برتر بودند، اما گرگ‌های ولفسبورگ هوشیاری و کارایی بیشتری از خود به نمایش گذاشته و سه بار دروازه حریف را باز کردند.

  • ماینتس ۳ − شالکه صفر

ماینتس از تیم‌های موفق این هفته بود. این تیم در دیدار خانگی مقابل شالکه نمایشی درخور توجه ارائه داد و سه بار دروازه حریف را باز کرد. شالکه در مجموع بازی ضعیفی از خود نشان داد و به ندرت توانست خطرآفرین شود. کریم اونیسیوو، بازیکن ماینتس با زدن دو گل از سه گل تیمش سهم مهمی در این پیروزی داشت. ماینتس و شالکه به ترتیب در رده‌های ۱۱ و ۱۴ جدول به سر می‌برند.

  • فرایبورگ ۵ − آگسبورگ یک

فرایبورگ نیز نام خود را در بین برندگان هفته ۲۳ به ثبت رساند. فرایبورگی‌ها در خانه خود فستیوال گل به راه انداخته و آگسبورگ را ۵ بر یک شکست دادند. پترسن، مهاجم کارکشته فرایبورگ ۲ گل از پنج گل تیمش را به ثمر رساند و یکی از چهره‌های برتر میدان بود. فرایبورگی‌ها با این پیروزی توانستند به رده ۱۲جدول صعود کنند.

  • دیدارهای باقیمانده

دو دیدارهای باقیمانده هفته ۲۳ بوندس‌لیگا روز یکشنبه برگزار ‌شد. در این روز هانوفر میزبان آینتراخت فرانکفورت بود که با سه گل مقابل این تیم متحمل شکست شد و بوروسیا دورتموند، صدرنشین جدول نیز در دوئلی حساس رویاروی بایر لورکوزن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کند. شامگاه دوشنبه نیز تیم‌های قدرتمند لایپزیگ و هوفن‌هایم به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 432873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha