شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رامی ملک چند روز پس از بردن اسکار بهترین بازیگر مرد به جمع بازیگران بیست و پنجمین فیلم جیمز باندی تاریخ سینما پیوست.

رامي ملك بازيگر برنده اسكار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، بازیگر آمریکایی مصری‌تبار که با درخشش در «حماسه کولی» تاریخ‌ساز شد، در تازه‌ترین پروژه مامور مخفی ۰۰۷ نقش مقابل دانیل کریگ را ایفا می‌کند. ملک در واقع قرار است نقش منفی اصلی را در «باند ۲۵» بازی کند و فیلمبرداری ماه آینده میلادی در انگلیس آغاز می‌شود.

بازیگر ۳۷ ساله از مدت‌ها پیش گزینه اصلی تهیه‌کنندگان پروژه جیمز باند بود اما به دلیل درگیر بودن در سریال «آقای ربات» احتمال حضورش در «باند ۲۵» به کمترین حد ممکن رسیده بود اما سرانجام اوضاع به گونه‌ای پیش رفت که با تاخیر در آغاز تولید فیلم سینمایی، ملک می‌تواند در هر دو پروژه بازی کند. البته او حالا دیگر یک بازیگر برنده اسکار است و حضورش در هر فیلم سینمایی بر ارزش و اعتبار آن می‌افزاید.

تهیه‌کنندگان بیست و پنجمین فیلم جیمز باندی که کریگ را برای آخرین بار در مقام قهرمان کنار خود خواهند داشت، علاوه بر ملک در پی بستن قرارداد با یک بازیگر اسکاری دیگر هستند؛ لوپیتا نیونگ‌اُ در ۲۰۱۳ با «۱۲ سال بردگی» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برد و به نخستین ستاره مکزیکی/کنیایی تاریخ سینما تبدیل شد که برنده اسکار می‌شود.

تاخیر در آغاز فیلمبرداری «باند ۲۵» بهترین خبر برای ملک بود تا به جمع بازیگران احتمالی فیلم بپیوندد. پروژه با نام موقت «شاترهند» حدود یک ماه دیگر کلید می‌خورد و یک سال بعد یعنی در آوریل ۲۰۲۰ روی پرده سینماها می‌رود. کری جوجی فوکوناگا روی صندلی کارگردانی می‌نشیند و آن را بر اساس فیلمنامه نویسنده «اولتیماتوم بورن» می‌سازد.

کد خبر 433347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha