دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: عمو پورنگ ضمن واکنش به پخش نشدن «کلاه قرمزی» در نوروز ۹۸، تاکید کرد که هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند جای برنامه دیگر را بگیرد و برنامه «بالش‌ها» قرار است جایگزین «محله گل و بلبل» شود و نه «کلاه قرمزی».

عمو پورنگ

به گزارش ایسنا، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در صفحه شخصی خود در فضای مجازی توضیحاتی را درباره مطرح شدن جایگزینی «بالش‌ها» به جای «کلاه قرمزی» بیان کرد.

این مجری کودک نوشته است:

«متأسفانه چند روزی است که اخباری مبنی بر جایگزین شدن مجموعه «بالش‌ها» در ایام نوروز به جای «کلاه قرمزی» در فضای مجازی، توسط بعضی رسانه‌ها تیتر شده که بنده همین جا اعلام می‌کنم، اولاً که «بالش‌ها» قرار است به جای «محله گل و بلبل» در ایام نوروز پخش شود که البته ظاهراً مدیران تلویزیون این سریال را از شبکه خانگی خریداری کرده‌اند.

دوم اینکه استفاده از واژه جایگزین کاملاً اشتباه است زیرا هیچکس جای کسی را نمی‌تواند بگیرد و همه ما با «کلاه قرمزی» و اجرای زیبای استاد ایرج طهماسب خاطره‌های شیرینی داریم که هرگز فراموش نخواهد شد.

سوم اینکه همه باید بدانیم هنرمندان از یک خانواده هستند که برای مردم تلاش می‌کنند؛ لذا هیچگاه نباید با انتشار چنین اخباری سعی در تقابل یا رویارویی آنان داشته باشیم زیرا هر یک از هنرمندان با توجه به نوع کارشان در نزد مخاطبین جایگاه خاص خویش را دارند.»

این مجری کودک در پایان اظهاراتش درباره‌ی «کلاه‌قرمزی» چنین آورده است: «بنده به عنوان یک همکار برای تیم سازنده مجموعه کلاه‌قرمزی و بخصوص آقای طهماسب بسیار احترام قائلم و معتقدم باید قدر پیشکسوتان در این عرصه را بدانیم و ان‌شاءالله که دوباره شاهد پخش این مجموعه جذاب و شیرین در تلویزیون باشیم.»

کد خبر 433629

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha