همشهری آنلاین: آیاندا پانوسی برای شش ماه بازی در استقلال ۳۶۰ هزار دلار می‌گیرد.

آیاندا پاتوسی

به گزارش مهر، باشگاه استقلال برای حفظ «آیاندا پاتوسی» که نمایش خوبی داشته است باید مبلغ شگفت‌انگیزی را پرداخت کند. وی در نقل و انتقالات زمستانی از تیم «کیپ تاون سیتی» آفریقای جنوبی به جمع آبی

این در شرایطی است که جذب ۶ ماهه پاتوسی هزینه سنگینی برای باشگاه استقلال در پی داشته است و برای حفظ او در سال آینده باید رقم سنگین و قابل توجهی پرداخت شود.

سایت «کیک‌آف» آفریقای جنوبی در گزارشی درباره مبلغ انتقال پاتوسی به استقلال نوشت: «توافق باشگاه کیپ تاون با استقلال برای انتقال قرضی پاتوسی تا پایان این فصل مبلغ ۵ میلیون رند (واحد پول آفریقای جنوبی - حدود ۳۶۰ هزار دلار) بوده است. در صورتی که پاتوسی سال آینده هم در استقلال بماند، این باشگاه ایرانی باید مبلغ ۱۰ میلیون رند (حدود ۷۲۱ هزار دلار) علاوه بر مبلغ این فصل، بپردازد.»

با احتساب دلار ۱۴ هزار تومانی، خرید این بازیکن آفریقایی حدود ۵ میلیارد تومان برای استقلال آب خورده است و اگر این بازیکن سال آینده برای ماندن در استقلال به توافق برسد، این باشگاه مجبور است در مجموع برای پاتوسی بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه کند؛ البته در صورتی که قیمت دلار بالاتر نرود.

کد خبر 433026

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha