همشهری آنلاین: معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت البرز اعلام کرد که ۲ تخلف بزرگ ارزی به میزان ۹۸۲ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال در این استان شناسایی و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

ارز

سیامک آقایی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تخلف ها توسط ۲ شرکت که به تعهدات ارزی خود عمل نکرده بودند، انجام گرفته است.

وی بیان داشت: دراجرای طرح نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی درآستانه نوروز ۹۸، درمجموع پرونده ۶۷۹ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی این استان ارجاع شد که ۲ مورد آن تخلف ارزی بود.
آقایی گفت: همچنین یک واحد صنفی در البرز که اقدام به فروش گاز مایع خارج از شبکه توزیع می‌کرد، ۱۷ میلیارد و ۲۶۴میلیون ریال جریمه برای آن تعیین شد.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی از اواسط بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ۹۸ در استان البرز ادامه دارد و تاکنون در اجرای آن از چهار هزارو ۵۳۲ واحد صنفی بازرسی شده است.

آقایی یادآور شد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه ۱۲۴ برای رسیدگی به سازمان صنعت، معدن وتجارت این استان ارائه دهند.

کد خبر 432878

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha