همشهری آنلاین: سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از اعزام تیم بررسی جوانب حادثه آتش سوزی و انفجار کپسول اکسیژن در اتاق عمل بیمارستان کوثر سمنان به دستور وزیر بهداشت در ساعات اولیه پس از حادثه، خبر داد.

جهانپور

به گزارش وبدا، دکتر کیانوش جهانپور  گفت: موضوع کماکان در دست بررسی است و هرگونه اظهار نظر در خصوص علت حادثه و خاطی یا خاطیان منوط به نهایی شدن بررسی های کارشناسی است.

 وی ضمن ابراز تأسف از درگذشت یکی از شهروندان در این حادثه و ابراز همدردی با خانواده ایشان، افزود: از ساعات ابتدایی پس از وقوع این حادثه، وزیر بهداشت مکررا پیگیر موضوع بوده و در این خصوص دستورات لازم را صادر کردند و تیم ویژه کارشناسی برای  بررسی جوانب موضوع به محل اعزام شده است و تا نهایی شدن این بررسی ها، نمی توان در مورد علل حادثه و عوامل قاصر یا مقصر در بروز آن اظهار نظر کرد.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار کرد: همچنین در این رابطه بازپرس کشیک دادسرای سمنان جهت بررسی و تحقیق، در محل حاضر شده و دستورات لازم از سوی مقام قضایی جهت شناسایی مقصران احتمالی صادر شده است.

وی تاکید کرد: وزیر بهداشت دستور موکد داده که براساس موازین قانونی، بررسی‌ ها انجام شود و چنانچه قصوری انجام شده باشد، برابر با قوانین، با خاطیان برخورد شود.

دکتر جهانپور با بیان اینکه پزشکی قانونی، نیروی انتظامی و آتش‌ نشانی از جمله مراجع رسمی برای بررسی پرونده هستند، خاطرنشان کرد: حسب اطلاع همگی، این دستگاه‌ ها با حضور در محل، بررسی‌ های لازم را انجام داده اند و قرار است بعد از بررسی‌های تکمیلی دلایل بروز حادثه را رسماً اعلام کنند.

کد خبر 432841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha