همشهری آنلاین: تیم‌های فوتبال ایران و کاستاریکا در در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه‌ی مساوی صفر بر صفر پایان یافت.

 به گزارش ایسنا، در نیمه‌ نخست این دیدار توپ و میدان به طور کامل در اختیار تیم ملی ایران بود و بازیکنان ملی‌پوش ایران بارها فرصت گلزنی بدست آوردند که با بی‌دقتی این فرصت‌ها را از دست دادند.

پس از آنکه چند ضربه‌ سر مهاجمان ایرانی از کنار دروازه‌ کاستاریکا به بیرون رفت، در دقیقه‌ 13 ضربه‌ مبعلی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه‌ 26 ضربه‌ علی سامره توسط دروازه‌بان کاستاریکا به کرنر رفت که بر روی ضربه‌ کرنر نیز بار دیگر علی سامره در مقابل دروازه‌ خالی صاحب موقعیت گلزنی شد که با بی‌دقتی توپ را به بیرون زد.

در دقیقه‌ی 30 پاس معدنچی در دهانه‌ دروازه از مقابل جواد کاظمیان عبور کرد تا این فرصت نیز از دست برود. در دقیقه‌ 34 شوت علی سامره توسط گونزالس دروازه‌بان تیم کاستاریکا دفع شد. در نیمه‌ نخست تیم کاستاریکا نیز در چند نوبت توسط ویکتور نونز، کارلوس هرناندز و والتر سنتنو صاحب فرصت‌هایی شد که این فرصت‌ها از دست رفت.

با آغاز نیمه‌ دوم و تعویض‌های صورت گرفته از سوی دو تیم تا اندازه‌ای هماهنگی هر دو تیم برهم خورد و در حالی که در بیشتر زمان بازی دو تیم فوتبال کم سرعتی را انجام می‌دادند باز هم این تیم ایران بود که چندین فرصت گلزنی را از دست داد. از جمله محسن خلیلی دو فرصت خوب گلزنی را در مقابل دروازه‌ تیم کاستاریکا از دست داد. اما، بهترین فرصت گلزنی برای تیم ایران در دقیقه‌ 84 بازی بدست آمد که میلاد می‌داوودی در کنار محوطه‌ جریمه دروازه‌ تیم کاستاریکا را هدف قرار داد که توپ این بازیکن به تیر دروازه‌ی حریف برخورد کرد. 

در دقیقه‌ی 87 علیرضا واحدی نیکبخت به دلیل خطای بازیکن تیم کارستاریکا مصدوم و از بازی خارج شد. مرتضی اسدی به جای وی وارد بازی شد.

در این دیدار عباس محمدی،‌ هادی عقیلی، مازیار زارع، علی کریمی، جواد کاظمیان، علی رضا واحدی نیکبخت، جلال حسینی، حسین کعبی،‌ مهزاد معدنچی،‌ علی سامره و ایمان مبعلی در نیمه‌ نخست برای تیم ملی ایران به میدان رفتند و در نیمه‌ دوم هادی شکوری، میلاد می‌داوودی، محسن خلیلی، مسعود شجاعی و مجتبی جباری نیز به عنوان بازیکن تعویضی برای تیم ایران به میدان رفتند.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج نایب رییس و مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک مشاهده کردند.

کد خبر 43062

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز