همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان در نشست فراکسیون مستقلین گفت که مُصر به واگذاری استقلال و پرسپولیس است.

خصوصي سازي سرخابي

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نشست فراکسیون مستقلین اظهار کرد: آقای سلطانی‌فر در این نشست عنوان کرد که پیش از مصوبه دولت با آقایان جهانگیری و روحانی مشورت کرده و آنها اصرار به واگذاری استقلال و پرسپولیس دارند. ضمن این که خود آقای وزیر هم گفت که مصر هستم تا این کار انجام شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین اضافه کرد:‌ وزیر ورزش همچنین با اشاره به پیش بینی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بودجه ۹۸ برای ورزش کشور اعم از تملک دارایی‌ها، هزار و ۴۰۰ هیات استانی و ۱۳ هزار هیات شهرستانی و برگزاری مسابقات بزرگ گفت که این رقم بسیار کم است و از مجلس خواستند که در بودجه ۹۸ به تقویت این اعتبارات کمک کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس اضافه کرد: آنچه در این جلسه مورد بحث قرار گرفت این بود که موفقیت‌های حوزه‌ ورزش برای کشور مفید است. ضمن این که افزایش اعتبارات این حوزه موجب نشاط و شادی جامعه و سلامتی مردم می‌شود.

لاهوتی همچنین با اشاره به ارائه گزارشی از سوی وزیر ورزش در مورد موفقیت‌های ایران در جام جهانی تا المپیک و جام‌ ملت‌های آسیا اضافه کرد:‌ آقای وزیر همچنین گفت که در مورد کشتی نگرانی‌هایی داریم و تلاش می‌کنیم که این ورزش به جایگاه اصلی خود برگردد.

کد خبر 429031

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha