همشهری آنلاین: به منظور حمایت از بزه دیدگان و جبران خسارت آنان صندوقی به نام صندوق حمایت از بزه دیدگان در وزارت دادگستری تشکیل می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر در جلسه مسئولان عالی قضایی که صبح دوشنبه 8 بهمن برگزار شد؛ مواد دیگری از لایحه حمایت از بزه دیدگان بحث و بررسی شد.

از جمله اهداف این صندوق اعطای کمک‌های مالی، پرداخت هزینه‌های درمان، پرداخت هزینه‌های بیکاری برای مدت معین، جبران خسارت‌های معنوی و اعطای وام به بزه دیدگان بر اساس شرایط و ضوابط پیش بینی شده در این لایحه است.

همچنین در این جلسه آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس قوه قضائیه با تبریک فرارسیدن بیست و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انقلاب اسلامی را مبدا تحولی عظیم توصیف کرد و گفت: از تمام مسئولان به ویژه رسانه‌ها و صدا و سیما می‌خواهم تا امسال برای معرفی و انعکاس موفقیت‌ها، تحولات و تاثیرات ناشی از این انقلاب شکوهمند که در سراسر جهان و در میان ملت‌های مسلمان آزاده و ظلم ستیز متبلور شده است تلاش کنند.

رئیس قوه قضائیه گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا حادثه بسیار بزرگ و مبارک پیروزی انقلاب اسلامی را همواره در خاطره ها حفظ کنیم و قدر این نعمت عظیم را با وجود همه چالش ها و سنگ اندازی های دشمنان بدانیم.

کد خبر 42844

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز