مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: اتوبوس دیابت برای اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی شهروندان درخصوص بیماری دیابت و ارتقاء سطح سلامت جامعه، در میدان تجریش تهران مستقر شد.

اتوبوس ديابت، ميدان تجريش

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سودابه سوداگر، مدیر اداره سلامت شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت : برای جلوگیری از پیشرفت بیماری دیابت به عنوان بیماری خاموش و به حداقل رساندن آسیب آن به اعضای بدن و ترغیب شهروندان به خصوص میانسالان و سالمندان به چکاپ و معاینه مداوم و انجام تست دوره‌ای قند خون، اتوبوس دیابت در میدان تجریش مستقر شد.

سوداگر گفت: این طرح از روز شنبه ۲۲ دی ماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه ادامه دارد. این اتوبوس در پایانه اتوبوس‌رانی میدان تجریش از ساعت ۸ الی ۱۶ با هدف ارتقاء سطح سلامت شهروندان مستقر است.

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه یک در خصوص خدمات این اتوبوس افزود: مشاوره تغذیه، تست رایگان قند خون،مشاوره پزشکی و توزیع بروشور از جمله خدمات بهداشتی و مشاوره‌ای اتوبوس دیابت است و مراجعه‌کنندگانی که پس از معاینه مشخص شوددیابت دارند یا در معرض ابتلا به آن قرار دارند، به مراکز ویژه دیابت معرفی می‌شوند.

کد خبر 428198

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha