یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

فیض الله نفجم تکواندوکا وزن اول تیم ملی ایران موفق شد دومین مدال طلای مسابقات جام جهانی تکواندو تایلند را برای ایران به ارمغان بیاورد.

به گزارش ایسنا در چهارمین روز جام‌جهانی در وزن اول نفجم، کاپیتان تیم ملی کشورمان با شکست حریف اسپانیایی در دیدار فینال قهرمان جهان شد.

او در دیدار پایانی با نتیجه‌ی 3 بر یک لوپز گارسیا قهرمان نامدار اسپانیا را از پیش رو برداشت و دومین مدال طلای تیم ایران در این رقابتها را به نام خود ثبت کرد.او برای رسیدن به مدال طلا حریفانی از کرواسی، آمریکا، آلمان و کره جنوبی را شکست داده بود.

همچنین در وزن دوم این رقابتها، امروز مهدی احمدی در دور اول 3 بر 2 مغلوب نماینده‌ی آلمان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.مسابقات انفرادی جام‌جهانی تکواندو یک‌شنبه 25 شهریور در بانکوک تایلند به پایان رسید. مسابقات تیمی دوشنبه برگزار می‌شود.

تیم ایران در چهار روز برگزاری مسابقات جام‌جهانی در قسمت انفرادی دو مدال طلا توسط مهدی بی‌باک در وزن هفتم و فیض‌اله نفجم در وزن اول، مدال نقره‌ توسط علیرضا نصرآزادانی در وزن پنجم و مدال برنز توسط محمدرضا مهدی‌زاده در وزن سوم کسب کرد.

مهدی احمدی در وزن دوم، امید غلامزاده در وزن چهارم، کوروش رجلی در وزن ششم و مهدی نوابی در وزن هشتم از دور رقابتها حذف شدند

کد خبر 4274

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز