پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۵ - ۱۲:۲۵
۰ نفر

گروه ورزشی: در مجمع عمومی فدراسیون تکواندو هیأت تهران به عنوان برترین هیأت تکواندوی کشور برگزیده شد و هیأت‌های کرمانشاه و زنجان دوم و سوم شدند.

برای اطلاع از چگونگی انتخاب هیأت تهران به عنوان برترین هیأت گفتگویی انجام دادیم با جمشید سهرابی داور بین‌المللی و رئیس هیأت تکواندوی استان تهران که می‌خوانید:

  •  دلایلی که موجبات انتخاب این هیأت از سوی فدراسیون تکواندو شد چه بود؟

فعالیت همه جانبه در طول سال و انجام مسابقات در دسته‌های مختلف قهرمانی در رده‌های نوجوانان و جوانان در کشور، برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری درجه یک تا سه در دو بخش بانوان و آقایان و شرکت در کلیه سمینارها.

  •  استقبال از تکواندو چگونه است؟

با توجه به المپیکی بودن این رشته و به خصوص موفقیت قهرمانان ما در بازیهای المپیک 2004 آتن و درخشش هادی ساعی و نایب‌قهرمانی جهان باعث شده است تا هم‌‌اکنون امکانات موجود جوابگوی سیل استقبال مشتاقان و به خصوص نوجوانان و جوانان نباشد.

  •  شما برای حل این مشکل چه اقداماتی صورت دادید؟

ما تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا با سازماندهی مناسب از این پتانسیل خوب استفاده نماییم و با معرفی مربیان سازنده به باشگاه‌ها سعی در جذب نفرات داریم.

  •  عمده‌ترین مشکلی که با آن روبه‌رویید؟

مهم‌ترین مشکل ما بودجه و کمبود سالن است. برای استفاده از سالن آزادی در شهرک آزادی مجبوریم ماهی 800 هزار تومان به تربیت‌‌بدنی اجاره بدهیم و برای تأمین این مبلغ بخشی از اوقات این سالن را به سایر رشته‌ها کرایه دهیم و این در حالی است که خودمان با مشکل مواجه‌ایم.

  •  فعال‌ترین مناطق تکواندو در استان تهران کدامند؟

ورامین، اسلام‌شهر و حوزه شمال‌غرب فعال‌ترین مناطق استان را تشکیل می‌دهند که پاداش آنان نیز اهدای یک تخته تشک بود.

  •  در تیم اعزامی به بازیهای آسیایی دوحه، استان تهران چند نماینده دارد؟

از 6 عضو اعزامی نیمی از این تیم را تهرانی‌ها تشکیل می‌دهند. هادی ساعی، بهزاد خداداد و مهدی بی‌باک از آن جمله‌اند.

  •  برای تداوم موفقیت و تکرار عنوان برترین چه تدبیری اندیشیده‌اید؟

واقعیت آنکه همواره در سه ماهه اول رکود داشتیم و درصدد برآمدیم برای پویایی بیشتر فصل مسابقاتی را تغییر دهیم. براین اساس شروع اصلی فعالیت خود را اول آبان ماه سال جاری قرار دادیم که تا ماه رمضان سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 8517

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز