همشهری آنلاین: سرپرست پرسپولیس با بیان اینکه برانکو تاکید دارد بازیکنی با قیمت‌های نامتعارف و خارج از عرف نباید جذب کرد گفت: به این ترتیب امکان جذب قوچان‌نژاد میسر نیست.

سرپرست پرسپوليس

ایرج عرب در گفتگو با  مهر با تشریح آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه تاکید کرد که کار محمد نادری مدافع مدنظر برانکو برای توافق با پرسپولیس تقریبا تمام شده است و این بازیکن طی چند روز آینده قراردادش را امضا می کند. عرب همچنین با بیان اینکه برانکو برای جذب بازیکنان سقف مالی تعیین کرده است، گفت برانکو تاکید کرده که قرادادهایمان نباید خارج از عرف باشد.

به گفته سرپرست باشگاه پرسپولیس، برانکو لیست سه نفره برای جذب بازیکن داده بود افزود، اما سرمربی تیم روی دو بازیکن تاکید داشت و اظهار داشته بود اگر بازیکن سوم جذب نشود مشکی نیست. وی در خصوص جذب قوچان‌نژاد اظهار داشت: ارقام و اعدادی که به پرسپولیس پیشنهاد می‌شود باید متعارف باشد. باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند با هر عدد و قراردادی، بازیکن بگیرد. ضمن اینکه تمایلی هم ندیدیم که بازیکن بخواهد برای حضور در پرسپولیس کوتاه بیاید. ارقامی که گفته می‌شود، هوایی و پرت است و با شرایط پرسپولیس تطابق ندارد. برانکو هم اصراری ندارد که در این شرایط غیر متعارف، بازیکن بگیریم.

وی در خصوص برنامه پرسپولیس برای گرفتن پاداش لیگ قهرمانان آسیا گفت طی ۲۰ روز گذشته ۶ بار به AFC نامه زدیم. حتی با مدیر مالی کنفدراسیون آسیا هم گفتگو کردیم. نمی‌توانیم پول را نقدی بگیریم. اگر بخواهیم از طریق سفارت ایران پاداشمان را بگیریم، ارز نیما می‌دهند که باشگاه و بازیکنان متضرر می‌شوند. باشگاه هم که حساب ارزی ندارد که پول را به آن واریز کنیم. AFC واریز پاداش به حساب شخص ثالث را هم قبول نمی‌کند. مرتب در حال رایزنی هستیم تا بهترین راه را انتخاب کنیم.

به گفته عرب، بخشی از این پاداش قبلا به خاطر میزبانی، هزینه و به نوعی «پیش خور» شده است. مبلغ ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار دلار بود که قول ۷۵۰ هزار دلار برای پرداخت پاداش بازیکنان داده شده بود. یک بخشی هم که برای فینال هزینه شده است. پول زیادی دستمان را نمی‌گیرد ولی بازهم در این شرایط بد نیست.

کد خبر 426761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha