همشهری آنلاین: رئیس اورژانس تهران گفت: سارا رادمنش که در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) بستری بود نیز درگذشت و تعداد فوتی‌های حادثه سقوط اتوبوس دانشجویان به ۹ نفر رسید.

اتوبوس واژگون شده در واحد علوم و تحقيقات

به گزارش ایرنا، پیمان صابریان درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: در حال حاضر ۲۳ نفر از مصدومان حادثه اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در بیمارستان‌های تهران تحت نظر هستند و احتمال افزایش فوتی‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین آمار ۷ نفر سر صحنه حادثه فوت کردند و ۲۵ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند. ۳ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و از این ۲۵ نفر، دو نفر فوت شده و در مجموع تا کنون ۹ نفر فوت کردند.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: اولین تماس بعد از وقوع حادثه با اورژانس تهران ساعت ۱۲ و ۲۲ دقیقه ظهر بود و اولین آمبولانس ۷ دقیقه بعد به سر صحنه رسید و به دنبال آن، ۱۵ آمبولانس، ۲ موتورلانس و ۲ اتوبوس آمبولانس و امداد هوایی نیز اعزام و همه این مصدومان طی ۲۰ دقیقه تعیین تکلیف و به بیمارستان‌های مقصد منتقل شدند.

صابریان اظهار داشت: حادثه بسیار دلخراشی بود و با توجه به آسیب‌هایی که به مصدومان وارد شده، احتمال افزایش فوتی‌ها وجود دارد.

کد خبر 426549
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha