همشهری آنلاین: نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با بیان این که وزیر علوم عملکرد قابل قبولی داشته است، گفت: استیضاح‌های پشت سرهم و مسلسل وار در شرایط کنونی مطلوب و مفید نیست.

عبور CFT از ریل مجلس

علیرضا سلیمی در گفت ‌وگو با ایرنا با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید در شرایط فعلی براساس اختیارات، امکانات و بودجه‌ وزرا آن‌ها را قضاوت کنند، اظهار کرد: برخی وزرا باید عملکرد خود را تغییر دهند، چرا که از امکانات و اختیارات استفاده مطلوبی نکرده‌اند؛ اما برخی دیگر از وزرا با تمام توان و براساس امکانات و بودجه اختصاص داده شده به وزارتخانه مربوطه عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

وی در باره عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مدت زمان وزارت وی، افزود: منصور غلامی در زمان وزارت خود فردی دور از حاشیه بوده و با تمام توان و استفاده از امکانات، اختیارات و بودجه عملکرد قابل قبولی را داشته است.

سلیمی همچنین مطرح کرد: درصورتی که وزیر علوم موفق به پاسخگویی سوالات نمایندگان نشود، سرپرستی و نظارت به مدت ۳ ماه بر اعمال این وزارتخانه وجود دارد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که انتخاب جایگزین وزیر دغدغه‌ بزرگی برای نمایندگان است، گفت: این موضوع نیاز به زمان زیادی دارد و در حال حاضر به نفع کشور نیست.

کد خبر 425468

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha