همشهری آنلاین: پرسپولیس نیم‌فصل را با پیروزی مقابل پارس جنوبی جم به پایان رساند اما گلی که در دقیقه پایانی خورد مانع از صدر نشینی موقت این تیم شد.

پرسپوليس

پرسپولیس در آخرین بازی نیم فصل لیگ هفدم جمعه ۲۳ آذر، میزبان پارس جنوبی جم بود. شاگردان برانکو در روزی که میل به پیروزی داشتند مقابل تیمی قرار گرفتند که تصمیمی برای ارائه یک بازی بسته و تدافعی نداشت از این روی گردش توپ در دو سوی زمین چشمگیر بود.

سرخ‌های پایتخت که برتری خود را به مرور نشان دادند در دقیقه ۳۱ توسط عیلپور به گل نخست خود دست یافتند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

پرسپولیسی‌ها نیمه دوم را هجومی‌تر آغاز کردند و حضور بازیکنان جوانی مانند طاهرخوانی، اسدی و حسینی در این باعث شد که عطش پیروزی در این تیم بیشتر به چشم آید، بازیکنان جوانی که جویای نام هستند و می‌خواهند خودی نشان دهند.

در ادامه این روند، علیپور بار دیگر در دقیقه ۵۱ دومین گل خود و تیم‌اش را به ثمر رساند. در این زمان‌ها پارسی‌ها نیز به تلاش برای جبران شکست ادامه دادند اما توفیق چندانی نداشتند تا اینکه با پاس زیبای منشاء اینار نوبت به عالیشاه رسید که در دقیقه ۵۶ تیم‌اش را سه گله کند. در ادمه بازی علیپور یک بار دیگر موفق به گلزنی شد اما داور آن را نپذیرفت.

پرسپولیس با این پیروزی می‌توانست به واسطه تفاضل گل بتهر نسبت به پدیده دست کم برای یک روز صدر نشین شود اما خطای  دقیقه ۹۵ سیامک نعمتی بر روی سیف‌اللهی و گلی که این بازیکن به ثمر رساند، سرخ‌ها را از این صدر نشینی موقت پیش از بازی فردای سپاهان محروم کرد.

پرسپولیس نیم‌فصل را با ۳۱ امتیاز به پایان رساند و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به پدیده در مکان دوم قرار گرفت. پارس هم با اندوخته ۱۹ امتیازی خود در جایگاه ششم ایستاد.

کد خبر 425374

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha